Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám stejnou zkušenost jako vy, a už mockrát jsem tím byla překvapená. Zeptala jsem se IT odborníka a jeho odpověď laicky pochopila tak, že ano, že nějaký firmware mobilu je propojen s googlem, takže ten může zjistit, o čem mluvíte a využije to k nabídce reklam. Údajně se to dá nějak vypnout, ale už to neřeším.

2 0
možnosti
Foto

Přečetla jsem si na IT webech mnoho rad jak vypnout různá povolení a nastavovat pravidelně mobil, fakt je, že na to člověk peče, protože je líný to pořád kontrolovat

0 0
možnosti

Tak hned na začátku jsem psala, jak mi v e-mailu přistála nabídka obchodního řetězce, kde jsem výjimečně nakupovala a nemám žádnou jejich aplikaci. A dneska mi přišel dotaz - Jak jste byla spokojená s nákupem v našem obchodě?

Nechci být paranoidní, ale normální to fakt není.

2 0
možnosti
Foto

Ono se o tom píše, ale není to moc šířeno.

Před časem jsem četla třeba tento článek, pojednávající o platebních kartách:

https://www.washingtonpost.com/technology/2019/08/26/spy-your-wallet-credit-cards-have-privacy-problem/

1 0
možnosti

Ano, odposlouchávají a nedá se to vypnout, respektive se to tváří vypnuté a není.

2 0
možnosti

Zkuste čepici z alobalu. Možná to pomůže odstínit myšlenky.

Taky není špatné používat respirátor. Značně sníží hlasitost mluvy nebo být ticho (nemluvit). .

0 2
možnosti

Už tak více jak před dekádou jsem poslouchal na veřejnoprávní NPR u Amíků, že jejich tajné služby už nemají nouzový nedostatek překladatelů cizojazyčných odposlechů díky sofistikovaným programům.

Následovaly informace o Big Data (masivní, obrovská)shromažďovaná i komerčními subjekty

2 0
možnosti

...o každém z nás z debitek, telefonů, nákupů a schopností téměř stoprocentni určit, že v restauraci u toho kafíčka sedí pan Vopršálek. To vše ještě před AI.

Nezapomeňme taktéž na skandály s odposlechy asistentů jako Alexa nebo dveřními zvonkovými kamerami od Amazonu které přímo přeposílaly vše autoritám.

Proto věřím všemu co píšete.

1 0
možnosti

Ale ano, je to možné. Psali o tom i zde, a to dokonce již před 5 a 1/2 lety (!) Funguje to zjevně jednodušeji, nežli níže píše paní Hložková. Nicméně, jak moc se od té doby tato technologie vyvinula?

https://www.idnes.cz/mobil/tech-trendy/aplikace-odposlouchavaji-reklamy-reklama-odposlech-odposlouchavani-alphonso.A180104_130104_mob_tech_oma

1 0
možnosti
Foto

Díky za odkaz. Čím dál víc lidí si toho všímá.

1 0
možnosti
Foto

Ty reklamy naskakují podle klíčových slov.

Stačí si otevřít člámek o masových vraždách a za chvilku vám naskočí reklama na masové konzervy.

2 0
možnosti

Mně spíš vadí, že ten nabízecí software je natolik chytrý, aby mě několik týdnů otravoval zbožím, na které jsem při surfování jednou kliknul, ale je natolik blbý, aby mi stejným způsobem vnucoval zboží, které už jsem zakoupil. Žádná zpětná vazba tam neexistuje.

2 0
možnosti
Foto

... to tady píše víc lidí a je to tak. Zpětná vazba je jen, když křížkem zavřete reklamu a odškrtnete v možnostech, že je to už zakoupeno. Ale stejně i tak mi to skáče od jiných prodejců.

Buďme rádi, že to není dokonalé

2 0
možnosti

Jsem ráda, že v tom nejsem sama, připadá mi, jako by mi něco četlo i myšlenky.

3 0
možnosti
  • Počet článků 524
  • Celková karma 18,28
  • Průměrná čtenost 2374x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih