Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

V gmailu jsem posílal dceři recept. Poslední věta byla Jako příloha se hodí rýže. Po kliknutí na odeslat vyskočila hláška - Opravdu odeslat? Nepřidal jste přílohu...

2 0
možnosti
MR

To je nastavení, dá se to zrušit.

0 0
možnosti
JS

Pozname to... zena si pozerala fen na vlasy a behom 10 min prask...a uz som mal fenov plny tablet...skor to vyzera ze system sparuje zariadenia podla lokality

1 0
možnosti
Foto

To je běžné , kolega shání pračku a všem na síti skáčou reklamy. A na spárovaných přístrojích v rodině i práci automaticky.

1 0
možnosti
JS

Je to tak, mě nejvíc dostalo, když jsem se někam chystala a během telefonátu s tetou jsem se zmínila, že ještě nemám cestovní pojištění... a za pár hodin v mailu nabídka od banky, u které mám jen penzijní :-D

1 1
možnosti
Foto

To jsou právě ty příhody, u kterých člověk zpozorní

1 0
možnosti
MB

Mě pronásleduje robotický vysavač. Zním teď jako cvok, ale mám tři svědky, kteří se mi smějí. Jsem v kuchyni, motá se mi pod nohama, tak odejdu jinam a ona je mi za chvíli v patách. Má tři možnosti, kam odjet a stejně jde za mnou. Řeknu "Jdu do koupelny." okamžitě zamíří ke dveřím, abych je nemohla otevřít... Kvůli tomu jí říkáme Crawfordová podle postavy z Červeného trpaslíka "Jsem zlý psychopatický droid."

2 0
možnosti
AT

Mám doma podobný problém i s Naším pejskem, nebo jej učím neštěkat. Když totiž zaštěká, tak mi do mobilního telefonu přijde následně reklamní nabídka, na psí žrád..

2 0
možnosti
AT

Máte dobrý čmuch

a nejedná a nejde z Vaší strany o pranoiu, ale dnes jde o skutečnost, dnešního celého světa bohužel a také Bohu dík....

1 0
možnosti
Foto

Přemýšlím nad tím, Bohu dík, ale jo, vše špatné je pro něco dobré a naopak.

0 0
možnosti
Foto

Úkolem naskakujících reklam je, abys zapomněla, že si původně chtěla někomu volat nebo psát.

3 0
možnosti
Foto

... nééé, to nezapomínám. Ale někdy jsou ty mršky, zvlášť módní opravdu svádějící.

0 0
možnosti
Foto

J88a87n 27S64v27a96t90e72k

5. 8. 2023 17:31

Ovšem za největší perlu považuji nedávný zážitek, kdy jsem ve vitríně lékárny uviděla drahou emulzi na vlasy, kterou jsem před časem dostala jako dárek a tak jsem se k ní naklonila, abych zjistila cenu. Po příchodu domů se mi přípravek začal zobrazovat v reklamě na telefonu. A to jsem ani necekla.

Zdroj: https://bergerova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=753980

Zřejmě došlo k tomu, že chytrý telefon vás lokalizoval u lékárny, podíval se, koho máte v kontaktech, z těch kontaktů (možná náhodou) vydedukoval, že někdo z nich koupil v lékárně tu drahou emulzi na vlasy, a usoudil, že by se vám mohla hodit (náhodně se trefil, nemohl tušit, že byla některým z vašich kontaktů určena jako dárek pro vás).

Tak to by byla jedna z možností, jak mohlo dojít k cílené reklamě na tu emulzi...

3 0
možnosti
Foto

Zajímavá hypotéza, ale tu emulzi jsem dostala před dlouhou dobou a od člověka, se kterým nejsem v kontaktu.

0 0
možnosti
KS

Ještě by to mohlo zjistit, že jsem si na tom eshopu televizi už koupil a nenabízet reklamy zbytečně další dva dny. A když jsem v cizině, tak mi nenabízet reklamy v jejich jazyce. Mají tam mouchy.

12 0
možnosti
Foto

Jo, když už tak slídí, tak by to mohli zohlednit .

Ona je sice v reklamě po kliknutí na zavírací křížek volba "už zakoupeno", ale zjistila jsem, že to až tak nefunguje

0 0
možnosti
ZS

Byli jsme nakupovat pár drobností v jednom nejmenovaném obchodním řetězci, kam běžně nechodíme. Platila jsem kartou a nemám žádnou jejich aplikaci. Za dva dny mi přistál v mailové poště! jejich reklamní leták. Tož tak.

4 0
možnosti
Foto

A právě v takových případech si říkám, že už je toho moc! To že mi chodí reklamy na prohlížené a hledané zboží beru jako fakt a někdy je to fajn, povolila jsem cookies, chci si to koupit... Ale tyhle "překvapení" potvrzující šmírung za čarou mne popuzují.

1 0
možnosti
Foto

T\o, co popisujete, se mi zatím nestalo. Pravdou aleje, že reklama je velmi agresivní a buď se naučíte jí ignorovat, nebo se naučte kouřové signály.

2 0
možnosti
Foto

Reklamu ignoruji velmi, téměř nezapínám televizi a rádio, na skle se jí snažím nevnímat

0 0
možnosti
  • Počet článků 525
  • Celková karma 22,62
  • Průměrná čtenost 2370x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih