Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Data o Vas, o mě, o něm i o onom jsou již v "prostoru" v takovém množství, že už mám pomalu strach se za sebe ohlédnout na toaletě. Nechci, aby mi mobil začal ukazovat reklamu na toaleťák, nebo kolenoskopii. A vážně... Vážně mě Váš příspěvek pobavil.

1 0
možnosti
MS

Inu KOLENOskopie by mi ani moc nevadila ...

2 0
možnosti
LV

Musíte být opravdu zajímavá žena. Mně se nic takového neděje. Naopak mě internet zásobuje reklamami na to, co už jsem si dávno koupil,často přes internet. Asi jim nestojím za to, aby na mě nasazovali Vámi uvedené progresivní patentované technologie...

3 4
možnosti
Foto

Já jsem si jist již několik let, že to je smutná realita.

Na hodině angličtiny jsme měli výrazy pro dámské prádlo. Cca za 4 hodiny mi začaly naskakovat reklamy na podprsenky .

Nejdříve mi to kamarádi spíš nevěřili. Pak se jeden potka se známým, a ptel se ho, jak to jde. Mimo jiné mu řekl, že si byl pro XYZ, přípravek na podporu růstu vlasů. Tomu mému kamarádovi po chvíli začal internet nabízet přípravky proti plešatosti. I když on sám má páčo do půlky zad, husté jak křoví.

7 0
možnosti
MR

A jako protipol mate 99,9 % lidi, kterym se to nedeje, testy, kde to zkouseli a nic...

0 0
možnosti
JM

Je to nejenom o odposlechu (telefon to umí ihned převést do znaků,kde to zabírá mnohem méně místa), ale i o sledování polohy pomocí GPS, mobilních operátorů, WiFi sítí (jejich poloha je známá) případně, bluetooth ostatních telefonu.

Problém je nemožnost normálně vyndat baterku že zařízení.

Někteří uživatelé (hlavně v Číně) dokonce zaznamenali že telefon předal poliçii i záznam polohy po tom, co došla baterka. Mluví se o cca dvou dnech jakési rezervy.

Pokud nechce být obtěžována tím co jste popsala, tak buď přestaňte nosit všude mobil nebo si kupte ten nejjednodušší tlačítkový mobil.

Čím starší tím bezpečnější

1 0
možnosti
Foto

Když chci mít klid, už nosím obal na odstínění na principu Faradayovy klece

1 0
možnosti
ES

Někdy o tom přemýšlím...

2 0
možnosti

Dík za zveřejnění pozoruhodných poznatků! Nevím, co si mohu o tom myslet. Sledovací technologie jsou na postupu! Pokud začnou svět ovládat psychopaté typu Donalda Trumpa, Viktora Orbána, Miloše Zemana, začne svět být nebezpečný pro slušné lidi!

0 7
možnosti
JM

Nikdo z uvedených tyto technologie nevymyslel ani nepoužíval.

Ti psychopatem jsou z Googlu, Amazonu, Microsoftu a jiných technologických firem, kteří to vytváří a používají

6 0
možnosti
  • Počet článků 525
  • Celková karma 22,61
  • Průměrná čtenost 2370x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih