Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Ono je to spíš tím, že internet chrlí stovky reklam, které ignorujete, ale všimnete si jen toho, o čem se mluvilo. Schválně si zkuste někdy všímat, na co všechno zahlédnete reklamu. Stačí pár stránek a pár minut.

K tomu se přidá nějaká geolokace, něco se splácá podle historie a předpokládaných zájmů (to mají často obdivuhodně nepřesné) a je v podstatě nemožné, aby se občas netrefili.

2 0
možnosti
Foto

To jsem si také říkala a dávala si na to pozor. A i přes to si nemyslím, že je to jen náhoda vysledovaná z chování vyhledávajícího.

1 1
možnosti
IH

Žádný online odposlech, ani sledování není. Na světě je aktivních miliardy telefonů a chytrých zařízení, nedovedu si představit jak by musely vypadat servery a počítače, aby dokázaly zpracovávat tyto yottabajty dat. Ale existují analytické nástroje a ty dokáží detekovat předpoklady našich potřeb, na základě našich návyků. Pokud má někdo FB, instagram atd., má tam přátele. V kombinaci s často sdílenou polohou systém předpokládá, že patrně budeme mít i stejné zájmy a potřeby. A tak vám třeba zkusí také nabídnout kufr...

0 0
možnosti
Foto

To vše beru v potaz, ale první a druhá část vašeho příspěvku se nevylučuje. Není třeba megaserverů ...

0 0
možnosti

Ono to není na úrovni aplikace, ale celého systému. To znamená, že ze tyto funkce nemůžete zakázat ani odinstalovat. Můžete přestat používat celé zařízení. Na mobilních zařízeních nemáte bezpečnost svých dat ve svých rukou.

3 0
možnosti
MV

Ano, mám podobnou zkušenost, kamarád se například před námi zmínil o jedné nové dosti specifické knize a za chvíli jsem měla reklamu. Na druhou stranu je divné, že nepozná, když si něco už koupíme. Reklama chodí ještě dost dlouho potom.

3 0
možnosti
Foto

Říkám si, že je možná dobře, když to neví, že jsme si to už koupili

0 0
možnosti
JK

Nejlepší je, že když hledám dárek pro ženu, jí se na jejím telefonu na to okamžitě začnou zobrazovat reklamy taky. Ať žije překvapení.

2 0
možnosti
RH

Ideální je nepovolovat cookie na každém webu, kam vlezete.

4 0
možnosti
MS

Murphy: "To, že jste paranoidní, neznamená, že po vás nejdou."

14 1
možnosti
JD

S nejvetsi pravdepodobnosti se jedna o nahodu. Mozek je evoluci vytuneny spickovy nastroj pro hledani souvislosti. Pokud jste tedy nekomu pochvalila kufr, nebo si prohlizela drogerii, mozek to automaticky zacne vyhledavat. Vsadil bych se, ze jste reklamu na kufry videla i pred tim, akorat jste ji nevenovala pozornost.

Ale uznavam, ze mam podobny pocit, jako vy

4 0
možnosti
Foto

Také se to snažím takto vysvětlit, ale intuice, potvora, vysílá podezřelé varovné signály.

0 0
možnosti
Foto

Cituji vás: "Nebo jsme já a mé okolí opravdu blázni?".

Bohužel musím říct, že tak trochu jo.

Algoritmy, které vám vybírají reklamu, jsou poměrně jednoduché. Analýza Vašich textů, vašeho vyhledávání a umístění zařízení. Google umí propojit všechna vaše zařízení.

0 0
možnosti

Pokud nekdo odposlouchava, bude to tajna sluzba. Google ci Xichtkniha by ztratili prilis moc, kdyby se to provalilo.

Ale nebojte, i beztak o nas vedi vse. Pouzivaji jine metody, ktere jsme jim povolili na strance 124 324 vseobecnych podminek

A, mimochodem, u Cinanu se take vi, ze maji tendenci cpat do mobilu trackovaci soft uz na vyrobni lince

Co se Vasich pripadu tyce, castecne je to nahoda, castecne to vyplyva z profilu cloveka, ktery je sestavovan nejen od Vas, ale i Vasich pratel. Tipl bych si, ze staci kdyz nekdo z Vasich pratel napise, ze shanite vysavac. Google ma pravo emaily analyzovat

1 1
možnosti
Foto

Náhody zohledňuji. ale v některých případech si říkám, že to už náhoda být nemůže

A nejen s tou analýzou e-mailů, mám dojem, že legislativa pokulhává za technologiemi ...

0 0
možnosti
MZ

Mám podobné zkušenosti. A myslím si že se sledováním prostřednictvím elektroniky je to horší než si myslíme. Za naši závislost na mobilech platíme ztrátou soukromí, bohužel.

9 0
možnosti
  • Počet článků 525
  • Celková karma 22,62
  • Průměrná čtenost 2370x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih