Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já bych si to prohazovala nejraději pořád;-D

A takový wellness- možná mě čeká za rok:-)

0 0
možnosti
Foto

Tohle mi nedělej, právě kráčím po stezkách askeze za účelem maximálních pracovních výkonů!!!

0 0
možnosti
Foto

... jen to s tou pracovní askezí nepřežeň ;-).

Díky za fotky, teď jsem si je v klidu prohlédla :-)

0 0
možnosti

Pěkné... Já mám saunu v zásadě rád, ale prakticky do ní nechodím :-). Hlavně právě pro to, že tam jsou i ostatní. A žena saunu moc nemusí a sám tam nepolezu. Leda najít nějakou mladou a hezkou spolusaunovnici :-).

Nějak mi chybí zásadní věc - osobní fotoreport z akce :-).

Jinak naprosto souhlasím s nutností odpočinku a relaxu. Bohužel zaměstnanec to mívá horší.. a taky je dobré, aby dotyčný neměl chuť na nonstop relax a žádnou práci :-)

1 0
možnosti
Foto

Saunování je kolektivní záležitost, takže co tak kouikám kolem, chodí tam kromě párů také hodně ženské nebo mužské party, sdílená relaxace - dvojnásobná relaxace. Před kamarádkou s větším potěšením vyhrknete ááách, po zanoření do ledového bazénku.

0 0
možnosti
Foto

Válení nad pecí vypadá zajímavě ;-)R^

4 6
možnosti
Foto

Ano, je to moc příjemná odpočívárna, ale ony všechny jsou něčím zajímavé a každá jiná :-)

0 0
možnosti

P46a63v65e66l 42K68u84l66a

28. 4. 2013 17:30

Na prokrastinaci není nic špatného, Štěpánko. "Co můžete udělat dnes, můžete pozítří udělat také a máte dva dny volna" ;-D

3 1
možnosti
Foto

... to jo, ale nejde to dělat do nekonečna ;-D

0 0
možnosti

Ahoj Štěpánko, saunu sice nemusím, ale určitě souhlasím s tím, že si člověk potřebuje někdy od práce odpočinout,  odreagovat se a vyloženě dobít energii. Taky mívám  období, že pracuju a najednou zjistím, že jsem nic neudělala;-D

3 3
možnosti

samozřejmě díky za příjemné nedělní počteníR^:-)

1 3
možnosti

L32u12c36i95e 86R98o59s60s29i

28. 4. 2013 16:25

Ta nahá žena v sauně, myslím show_image3, jste vy? Pokud ano, tedy klobouk dolů. Vypadá(te) sexy. Já bych svý nahý fotky na Net nedala. Ani nikoho jiného.

3 1
možnosti
Foto

...nikoliv, to je pouze ilustační snímek.

Své akty věnuji pouze soukromě, sem tam jsem nafotila akt umělecký ;-)

1 6
možnosti
  • Počet článků 524
  • Celková karma 18,28
  • Průměrná čtenost 2374x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih