Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Boží (sry, Ívle) ... krásný blog a krásná Vy ... si Vás představuji, jak se k boudě prodíráte v lodičkách (a ne, že mi zkazíte představu nějakou poznámkou o teniskách.-)

1 1
možnosti
Foto

Krásné..jó, kdyby mi někdo napsal takový vyznání...hmmm:-)

1 1
možnosti
TS

Ne, že mi to smažeš! ;-)

0 1
možnosti
TS

(Myslim na tý boudě, ne tady v diskusi...)

0 1
možnosti
Foto

To je fajn, že si někdo všímá takových věcí!

1 1
možnosti
Foto

Tím, jaké hezké mi necháváš vzkazy ;-)

1 1
možnosti
Foto

... jsem pouhou dokumentaristkou ;-) Vzkaz zanechal ívlovi neznámý milovník :-)

0 1
možnosti
FP

Jsem si jí nikdy nevšiml. To bude tím, že se soustředím na cestu a nečumím po vejrech. ..... Ale příště jí zkouknu ..... v zatáčce kousek před OBI. ;-)

1 1
možnosti
PJ

To už chce celého blázna...;-)

2 1
možnosti
Foto

Jste blázen jako já, taky pořád něco zkoumám. A k čemu dalšímu vedle lásky ta boudička slouží?

1 2
možnosti
  • Počet článků 524
  • Celková karma 18,28
  • Průměrná čtenost 2374x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih