Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdravím Vás, Štěpánko.

Jako neurolog, co pracuje léta s pacienty s vertigem, jsem přesvědčen o tom, že tento lék je účinný na akutní stav. V případě chronických potíží jsem nikdy nepozoroval zásadní rozdíl mezi těmi, kdo lék brali a těmi, kdo ne. Existuje samozřejmě psychická závislost na medikamentu (to není invektiva, ale reálná skutečnost), která samozřejmě s pacientem cvičí. Chronické vertigo lze léčit i jiným způsobem, cvičením (velmi specializovaným). Poraďte se se svým neurologem, bude mít jistě podobné zkušenosti.

Přeji klidné vánoce.

9 0
možnosti
Foto

Nejraději bych se obešla bez jakýchkoliv léků. Je možné někde najít k přečtení nebo shlédnutí videa to specializované cvičení? Moc mě to zajímá.

Děkuji, Tomáši.

0 0
možnosti
IL

I75v93a84n16a 85L24a11n41c27e

18. 12. 2023 23:37

Rozumím Vám, také jsem mívala strach, že jednou přestanou vyrábět Trimepranol. Nechávala jsem si ho posílat z Čech, protože jsem ničemu jinému v USA nevěřila. Jednou mi ho celníci zadrželi a musela jsem volalt České velvyslanectví, tak ho uvolnili. Když se Trimepranol přestal vyrábět byla jsem na konci s dechem. Naštěstí můj nynější manžel načetl všechny udaje o betablokátorech a přesvědčil mě, že můj lék je starý a blokuje orgány, které blokovat nepotřebuji, a že to s novým lékem zvládnu lépe. Tak jsem jim tvrdila, že bez Trimepranolu se mi rozjede štítná žláza. Nevěřili mi. Do roka jsem musela mít radiaci štítné žlázy. Bez léků, které člověk potřebuje je to nejenom těžké, ale někdy jde o život.

2 1
možnosti
SR

Trimepranol byl původní československý betablokátor patentovaný v r. 1967 firmou Spofa. Tento lék byl ve své době hned vedle propranololu zřejmě terapeuticky nejlepším betablokátorem a byl úspěšně licencován firmě Boehringer Mannheim, což pro Československo představovalo významný zdroj deviz. Po vypršení patentové ochrany byl generický metipranol vyráběn řadou firem, pod názvem Optipranol byl ve formě očních kapek schválen i v USA. V roce 2012, po zrušení jeho registrace, si u nás řada do té doby spokojených pacientů stěžovala, že žádná z nabízených náhrad nefunguje tak dobře.

1 0
možnosti
  • Počet článků 525
  • Celková karma 22,64
  • Průměrná čtenost 2370x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih