Děkujeme za pochopení.
S93t94a61n67i95s93l12a25v 91J18e10l63e68n
Vybavila se mi Česká soda a klubová karta Planeta Opic.
Š87t32ě42p51á14n72k20a 83B67e76r59g38e43r54o62v73á
... černý humor
P13a60v28e19l 19V13e72r56n67e15r
Tak vzdycky se da vymyslet jmeno, ktere bude na karticce uvedeno ...
Š64t85ě50p58á45n79k26a 94B50e85r29g23e60r55o82v21á
Já tohle "očurávání" nemám ráda
J89a45r64o67m70í38r 44Š95i13š49a
Kartu mají vsichni i cukrárny. Ale hospodskej stamgastum nezavede a nezavede by ji asi brzo mohli někteří ošoupat mi
P84e58t85r 83Š98i17n34d42e19l41á78ř
Hospodští štamgasti by si museli (aby se jim tak lehce neošoupala!) pořídit slevovou kartu ve formě bytelné kamenné desky.
S47t13a76n54i89s10l71a35v 96N19ý82v20l13t
Tento způsob sbírání dat a dvojích cen by měl být nezákoný.
Paní na kase nebudou mít vymleté pusy.
Š47t93ě56p16á61n41k40a 68B47e65r36g43e39r60o47v57á
Ačkoliv jsem obvykle proti regulacím, tak v tomto ohledu bych o nějaké právní úpravě uvažovala.
L83u57m66í52r 29V66i61t89h16a
Zbytečně to nafukujete. Jednak těch klubových slev není tolik, jak tvrdíte, spíš si jich více všímáte, protože Vás dráždí. A pak, buďte si jistá, že Vy osobně nikoho z marketingu řetězců nezajímáte. Pro ně jsou zajímavá data. Nezajímá je, že jste přišla Vy, zajímá je, že přišla žena určitého věku a profese, s určitou pozici v domácnosti, kdy přišla, kdy odešla, co nakoupila, čím zaplatila a kudy se v obchodě pohybovala. Osobní údaje zákazníků chtějí hlavně jako souřadnice, aby věděli, kam poslat nabídky na míru. Kterou ale klidně můžete ignorovat a odesílatele si třeba zablokovat.
Takže jim je bez obav dejte, Velkému bratru jste osobně opravdu šumák.
Š13t77ě31p59á75n75k75a 80B60e23r77g36e56r98o48v52á
... k tomu, co jste napsal, se dá snad jen cimrmanovsky poznamenat, že autor příspěvku se snaží vyjádřit názor, který ale zároveň vyvrací.
J10i47ř49í 20K59o48z33á76k
"A naši kartičku máte?" Tahle věta mě u pokladny už docela štve!
Š52t59ě27p36á94n25k55a 38B62e47r86g89e60r66o58v98á
no oni už se přestávají ptát a nahrazují to výše popsaným
A33l79i51c36e 58B28a98r29e29š21o78v56á
Mám stejný názor a ještě víc mě štvou aplikace. Ale už ani žádnou nepoužívám.
Š63t53ě53p40á50n50k32a 30B43e86r81g20e11r69o85v15á
Jo, a jak ještě nabízí, že když si nainstaluješ kartu do mobilu, můžeš ji vždy probudit přes apku hned, jak vejdeš do konkrétního obchodu a hned tě budou mít na tapetě
M22a56r88t53i10n 48B10r95e76z96i75n34a
Tesco mě svou klubovou politikou taky odradilo. A asi nejen mě, vidím tam čím dál méně zákazníků. Inu, každý svého štěstí... Používám mobilní aplikaci Alberta, ale ten dvojí ceny nemá.
Š74t18ě93p56á48n19k44a 38B65e45r96g40e35r87o42v93á
Přesně. Do Tesca naštěstí moc nechodím, ale koukala jsem na to dnes s otevřenou pusou a šla do Alberta. Ovšem v Bille už to taky experimentálně zkoušeli u alkoholu.
Š16á71r32k35a 55A25n53d56r63l52o74v96á
Mám jen Billa kartu a používám ji jen, když sleva je opravdu velká. Takže ji vytahuju tak při jednom nákupu z deseti.
Už ji mám asi 15 let, ale do dalších kartiček se už nalákat nenechám.
Š44t80ě98p72á12n94k76a 21B65e18r79g18e71r81o63v98á
Já mám z hypermarketů jen Globus kartu a to proto, že když tam tenkrát zavedli čtečky do vozíků, lákalo mě to vyzkoušet . Ale vzhledem k dislokaci mého bydliště to mám daleko, tak jsem tam nebyla už hooodně dlouho.
- Počet článků 524
- Celková karma 18,28
- Průměrná čtenost 2374x
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih