Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo svět není dokonalej, a občas to člověk má potřebu ventilovat ...

0 0
možnosti
HH

Měla jste právo požadovat cenu, která byla uvedena na zboží. Zákon vám to umožňuje se zdůvodněním, že zákazník nesmí být klamán uváděnou cenou a při placení cenou zvýšenou. Já to uplatňuji. Zatím jsem vždy uspěl.

2 0
možnosti
Foto

Díky za nápovědu, pokud se do podobné situace zase dostanu a budu mít náladu na dohadování, použiju.

0 0
možnosti
IL

U nás se také velice zdražuje a ceny nesouhlasí s těmi , co jsou uvedené na regálech. Ceny na regálech se prostě nestačí měnit, jak všechno jde kupředu... Jo, elita je prostě elita...

5 0
možnosti
Foto

Tak to mě také vytáčí, ale jak píše výš pan Hasík, mělo by se to vztahovat i na tyto případy.

0 0
možnosti
KV

Bude ti vysvětleno, že tomu nerozumíš a za naše odírání "západem" může Putin.;-)

7 1
možnosti
Foto

Vyhýbám se radikálům na všech stranách politických názorů, takže i výtky podobného rázu jdou mimo mne ;-)

0 0
možnosti
TT

Nedalo mně to a podíval jsem se na kurzy: 10 € odpovídá těm původním 250 Kč, ale Poláci a Maďaři to měli hned na lístečku levnější: 10 € by bylo 45 zlotých, ne 40, resp. 3530 forintů, ne 3000.

Jsme holt ti nejposlušnější otroci.

9 0
možnosti
  • Počet článků 524
  • Celková karma 18,28
  • Průměrná čtenost 2374x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih