Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-) ... s doprovodnými smajlíky, které tu na rozdíl od S... nejsou;-)

0 0
možnosti

J87a90n 41H36a75r69v80a83n

1. 1. 2022 17:20

Štěpulko přeji Vám mnoho zdraví a spokojenosti v novém roce. R^

A nevadí, že se na mne durdíte, však si to zasloužím. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak já udělám, když je ten nový rok, výjimku, a napíši jeden komentář.

Od srdce.

Já se na Vás nezlobím, kdepak, já se o Vás nezajímám.

0 0
možnosti

R^R^R^a Stastny Novy rok, pokracovani ctivych blogu, mozna bude zase i kniha:-)?

2 0
možnosti
Foto

Díky, Dane :-). nechci předbíhat. "Splněné sny mluví samy za sebe."

0 0
možnosti

Přál jsem ti už u nás, tak ještě tady. I tobě Stepulko šťastný a veselý nový rok.V

1 0
možnosti
Foto

Ano, díky, vím, právě tam lozím ;-). Tobě a celé patě TAM také veselý a zábavný jako doposud R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 523
  • Celková karma 18,68
  • Průměrná čtenost 2379x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih