Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I68v47o 45C48i84l59i80c97h

24. 7. 2021 10:18

Plně souhlasím, také takovéto plody zásadně neomývám.

8 0
možnosti
MD

Lišky určitě nechodí očůravat borůvky. Maximálně si značkují teritorium a to spíš na stromy apod.

3 0
možnosti
JS

Sakryš teď se budu bát že se vzteknu :-) Samozřejmě rovnou do pusy přímo v lese...

5 0
možnosti

Při sběru lesních plodin se hlavně "napasu" ještě v lese, takže případné oplachování ovoce doma by bylo trochu na hlavu.:-)

10 0
možnosti
Foto

R^jsem stejně hrozná jako Vy, lišky mě vždycky rozesmály no a...ani z obchodu. Mám prostě pocit, že malina a borůvka byla umytím spláchnuta do umyvadla a zbyla mi jen jistá tvarová žoužel:)) Nikdy:)):-)

9 0
možnosti
Foto

Myslím, Štěpánko, že váš přístup je rozumný. Člověk nemůže žít ve sterilním prostředí. Pak by ho ohrožovalo kdeco.:-)

6 0
možnosti
Foto

Jedly jsme jako děti třešně přímo ze stromu. Prý postříkané něčím proti hmyzu. A furt žiju.;-D

16 0
možnosti
JS

si pamatuju, jak jsem měla první vážné rande a šli jsme s hochem za město, kde byla silnice lemovaná třešněmi, tak jsem automaticky začala trhat a on mi na to řekl, že ovoce do (už nevím kolik to bylo metrů) od silnice je kontaminované olovem ;-D a bylo po lásce.... Jako ne že by neměl pravdu, ale že by mě mělo zabít těch pár třešní mi přišlo vtipný.

5 0
možnosti
Foto

Možná, že kdybyste viděla ,kdo a kde ty plody trhá a jak se jim vede, než přijdou na váš stůl, vzala byste je i Savem:-) Co si natrhám v lese sama, pojím tak.

2 2
možnosti
ZB

Proč tohle prožívat. Jinak většina patogenů na ovoci ani na zelenině nepřežije. Jestli nám něco může uškodit, tak přirozené plísně a ty jsou často jeho integrální součástí.

Nikdy jsem nepochopil, proč zrovna mytí ovoce lidé tak prožívají.

0 0
možnosti
MB

Nejez šťovík, čůraj na to žáby!

To mě nikdy nezastavilo :-)

3 0
možnosti
Foto

Nepij vodu, čůraj do ní ryby.;-):-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 524
  • Celková karma 18,28
  • Průměrná čtenost 2374x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih