Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KB

U nemyteho lesniho ovoce vubec nejde o vzteklinu ale o lisci tsemnice, ktere jsou pritomny v zaschle moči a nasledne se po poziti usadi v jatrech. Moje teta onemocneni prodelala a mela kliku, ze se ji na jatrech vytvorila pouze cysta plna techto zarodku a tehdy pred 50 lety ji tu cystu jako diteti vyoperovali. Vice o tom sajrajtu zde:

https://www.idnes.cz/ostrava/zpravy/lisci-tasemnice-lecba-lesni-plody-nakaza-nemoc.A180810_111741_ostrava-zpravy_woj

1 0
možnosti
MH

Jako dítě jsem z neumytých borůvek v lese, které jsem jedla po hrstech, dostala nemoc slintavku. Od té doby si dávám pozor a v lese zobnu už opravdu jen sem tam jinak si vše doma umyju.

1 0
možnosti
Foto

To byla smůla, ale nedivím se po takovém zážitku opatrnosti.

0 0
možnosti
MH

Já si neoplachuju. Do koupelny to mám daleko :-)

0 0
možnosti
Foto

A když si ho omeju, jsem opovržení hodný?

1 0
možnosti
PH

P18e17t40r 89H87l49o96b93i85l

25. 7. 2021 19:44

hlavne jestli si ho omyvas pravidelne a dukladne

3 1
možnosti
Foto

Jak vidím vzteklou lišku, chytnu ji a držím ji nad borůvkami tak dlouho, dokud je všechny nepočurá. A když je to klidná liška, tak ji nejdřív rozdráždím až k vzteku.

6 0
možnosti
TK

Osobně mi také chutná 10x více ovoce přímo utržené z "ruky do huby", ať už v přírodě, nebo ze zahrady. Ani mi tak nevadí ta voda, ale už to pak doma prostě není ono, to ovoce už je pak jakoby mrtvé. Naopak manželka by neumyté ovoce do pusy nedala, ale především proto. že se jí po něm snadno v puse udělají nějaké vyrážky, nebo afty. To je pak ale trošku problém, pokud vyrazíme třeba na zahradu nasbírat třešně, švestky, rybíz, angrešt, maliny, jahody, hrášek.. protože moje nádoba zůstává dlouho více měně prázdná, jen pusu mám plnou. :-)

Ale co se týče ovoce koupeného v obchodě, to bych bez umytí nejedl, často to chemicky ošetřují, aby se déle nekazilo a konzervanty jsou dost jedy. Navíc to koupené ovoce už je tak jako tak "mrtvé", takže voda už mu neublíží.

6 0
možnosti
VV

Někteří lidé neustále studují, co všechno je nezdravé a mají takový strach sníst neumytou borůvku, ale pak jsou schopni si ji splést s vraním okem.

5 0
možnosti
OH

Z obchodu byste tedy oplachovat mela. Ani ne tak kvuli tomu, ze s tim manipulovala spousta lidi, ale hlavne kvuli tomu, ze jakekoliv plody na sobe muzou mit zbytky ruznych postriku proti plisnim, hmyzu apod.

3 0
možnosti
JB

J83i51ř78í 38B82o45č59e83k

24. 7. 2021 17:42

Vzteklina u nás nebyla pár desítek let. A tasemnice ? To by ji nesměla pocurat, ale po.....

1 0
možnosti

No, ono polovina populace by tasemnici potřebovala :-P

2 3
možnosti
  • Počet článků 524
  • Celková karma 18,28
  • Průměrná čtenost 2374x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih