Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J98a73n 80D10o18u98š85e12k

29. 7. 2021 14:11

Co já v lese všechno sním... To by leckoho až zamrazilo.

0 0
možnosti
Foto

Dovětek ke článku:

Zatímco se má polemika o borůvkách dostala na titulku, zákeřně mě dohnala gastroenteritida, a to takovým způsobem, že se přes všechny možné medikamenty zúžil můj několikadenní akční rádius mezi postel a koupelnu. Nepožila jsem před tím maliny ani borůvky, nepořádala lukulské hody, takže nebezpečí číhá všude ;-D.

Neměla jsem sílu odepsat ani na sms, takže jsem nelezla ani do diskuze.

Tímto zdravím diskutující a nezlobte se, že nestíhám reagovat na všechny.

Mimochodem, při googlení léčení této nemilé situace jsem se dočetla, že pomáhají borůvky :-)

0 0
možnosti

A prý počůrané liškou je to jako antibiotika. :)

0 0
možnosti
Foto

v lese se cpu borůvkama, malinama a ostružinama na ostro, nedovedu si představit, že bych je běhal někam umejvat.:-)

5 0
možnosti
Foto

;-D jsou tací, kteří v lese ani neuzobnou a poctivě si doma nasbírané propláchnou.

Nedisciplinovaní požitkáři to mají jinak ;-)

0 0
možnosti

Tasemnice no. Je to vzácné, ale je to. Může to být v těle roky, než to zničí játra. člověk většinou nic nepozná, až když jsou játra na kaši.

1 0
možnosti

V životě jsem ve svém okolí neslyšel o jediném případu.

2 0
možnosti

"Vycachtaná malina" mě pobavila ;-D Puberťák ve mně asi ještě neumřel ...

3 0
možnosti
Foto

;-D ... jsem ráda, že pobavila. Špetka puberty je fajn v každém věku ;-)

0 0
možnosti

Určitý riziko tam asi je a když má člověk smůlu, tak ta liščí tasemnice je pěknej hnus... ale ta pravděpodobnost je asi dost malá. Sorry, ožírám naše lesy z ruky do huby už dlouhý roky a měnit na tom asi nic nebudu. :-)

2 0
možnosti

J45a90n 63H74r21u71b35e28š

26. 7. 2021 8:46

Hej kemo, nechlemté to wassrofko...

2 0
možnosti
Foto

Já těch borůvek, malin a lesních jahod teď o víkendu na chalupě snědla snad kilo - jím to tak od dětství, jako ty :-) Společně s hluchavkama, šťovíkem, ochutnávám hřiby, aby to nebyl hořčák ...ale jak čtu tady ty komentáře, asi bych měla brzdit;-D ;-)

2 0
možnosti

Musite desinfikovat. Ke kazdemu plodu panaka slivovice.

2 0
možnosti

Babička,když mi,celkem běžně,spadl namazaný krajíc chleba na zem,říkala,To nevadí,to je čistá špína.Jako děcka jsme sežrali kde co,mrkev rovnou vytaženou ze země,hlína nám skřípala mezi zuby,mléko od kozy jsme si dojili rovnou do huby.A nepamatuji,že by někdo onemocněl nebo měl alergii nebo mizernou imunitu

5 0
možnosti

To už jsem slyšel na dětském táboře v Železné Rudě 1963. ;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS