Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sdílím naprosto stejné pocity. Jezdím na kole a nemám rád cyklostezky. Takže vybírám podle mapy polňačky a lesní cesty a tak se vyhýbám lidem, autům a často vidím scenerie, které velké většině turistů zůstávají utajeny. Je to samozřejmě občas vykoupeno nutností otočit kolo, protože cesta končí u ohrady s plemenným býkem ve stádě, nebo je už dávno nepoužívaná a jet v metrové trávě a ostružiní dál prostě nelze. Ale to už je údělem "objevitelů" a klady mnohonásobně přvažují nad zápory. A tak jsem někdy cítil potřebu se o tyto velmi příjemné zážitky podělit a nedávno jsem se i přihlásil do skupiny "Cyklostezky..." - ale! Uvědomil jsem si přesně to, co vy. Vždyť by se z těch "mých" příjemných cestiček časem mohly stát magistrály a já bych musel hledat znovu a znovu. Vždyť ty mapy má přece úplně každý, tak ať se snaží.

Jen je trochu škoda, že mi pak mnohé z těch dalších kouzelných míst zůstanou navždy skryty, protože se o ně, stejně jako já, nikdo nepodělí a času je tak málo. Ale dobře mi tak!!;-):-)

2 0
možnosti
Foto

:-)R^ ... sdílet informace o kouzelných místech je nejlepší osobně, né po sítích, v dobré partě podobně založených lidí. ;-)

0 0
možnosti

J10o24s10e77f 61N35o83v80á76k

30. 6. 2021 13:04

No a nějaké fotky bez toho zbytečného textilu by nebyly?

0 0
možnosti
Foto

Ale ;-), to patří do kategorie soukromé a tajné.

0 0
možnosti
Foto

Jak to, že máš plavky, ostudo?:)

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D ... na nuda pláži nedělají tak vynikající domácí limonádu z čerstvých jahod ;-)

1 0
možnosti
Foto

No to jste si teda vybrala kačák. Ale je pravda, že jsem tam už asi 30 let nebyl, ale voda tam nikdy nebyla žádná sláva. Já tam vždy chodil se síťkou na havěť, kterou se krmí rybičky v akváriu.;-D

0 0
možnosti
Foto

;-D ... nevím, jak to tam vypadalo před lety, ale vloni nechala Praha rybník vybagrovat a odvezlo se hafo bahna, takže spokojenost. :-)

Kačeny tam plavou pořád.

0 0
možnosti
  • Počet článků 523
  • Celková karma 18,68
  • Průměrná čtenost 2379x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih