Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mluvíte mi z dušeR^.

Odporně vlezlý Kaufland, zasmyčkován, by se hodil do čínské mučírny a Lutze upřímně nenávidím již od prvotního "Ta ta ta ta".:-)

4 0
možnosti
MK

Také častá přestavba regálů v nákupním centru na mne působí, že koupím méně, než jsem zamýšlela, místo toho, abych nalezla to co potřebuji na svém místě.

Zdroj: https://bergerova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=762017

Z hlediska marketingu to chápu/ i když mě to štve/. Ale co mě štve nejvíc, že zboží přemístují i ted, v době covidu, kdy by člověk měl obchod prolétnout co nejrychleji.

6 0
možnosti
JS

Mám výhodu, že mohu sledovat televizní program se zpožděním (až dva dny), takže reklamy jednoduše přeskakuji. A pokud v obchodě v regále najdu vedle cenovky upozornění: ZNÁTE Z TV tak si to prostě nekoupím, i když jsem to původně potřeboval.

2 0
možnosti
Foto

Někdy člověk kvůli jiné činnosti nestihne reklamu vypnout, přeladit a tak a nechtě ji vyslechne ;-D

0 0
možnosti

Jaké potěšení číst po dlouhé době blog se kterým souhlasím do posledního písmene!

Jsem ráda, že to vůbec někdo nazírá stejně. Uvažovala jsem už, zda je normální, že mně reklama znechucuje něco, co by výjimečně možná . . . ale, že mě tak otravují, ani mě nenapadne to koupit.

Kromě zelené příšery je ještě hnusný ten černoch jedoucí na koni pozpátku- ten by byl schopný přivést nymfomanku k odporu k mužům(doufám, že to cenzor nevezme rasisticky).

10 0
možnosti
MK

To je ta reklama na kosmetiku, která se tu prodávala asi před 20 lety, ne? Old spice?

0 0
možnosti
Foto

Karma. Některé reklamy opravdu mají schopnost udělat s diváka masového vraha. Kromě šíleného uřvaného zeleného trpaslíka, poskakujících klaunů z XXX Lux ( tady jsem si původně myslel že je to reklama na porno), je to v poslední době přitroublý slon který lamentuje "co já té malé dám k vánocům" načež příjde se spásným nápadem na nějaký vysavač.

Ale abych byl spravedlivý, pobavila mě reklama na nějaké spoření nebo co, kde muž zoufale říká ženě "bylo už příííliš pozdě" ona si zakrývá čelo a pláče "už to nevydržím" načež omdlí a muž říká na tchýni " matko, vodu" Tak tato reklama je vtipná.

3 0
možnosti
Foto

Existují povedené reklamy, ale řekla bych, že v mysli víc utkví ty příšerné ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 524
  • Celková karma 18,28
  • Průměrná čtenost 2374x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih