Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je moc bezva napsaný, Štěpánko!

S lehkostí a nadhledem:-))

1 0
možnosti

Pilně trénuji bezdotykovou cestu i jízdu, jsem schopna vyjít ráno z bytu a projít trojími dveřmi jen s pomocí klíče, v tramvaji a metru balancuji vysportovanými lýtky (dobrý trénink:-), v práci dojdu až ke stolu také bezkontaktně. A jak mě naštve, když musím něco po cestě uchopit, to je prostě bod dolů;-)

1 0
možnosti

"Nepřemýšlím o tom".

Taky odpověď.:-)

1 0
možnosti
Foto

Čím jsem starší, tím jsem přímočařejší ;-)

0 0
možnosti

I17v53a51n56a 11L37a16n23c39e

19. 10. 2020 12:59

Karma R^R^R^ Nosim rukavice, protoze pokud bych neustale pouzivala sanitizer, budu mit ruce za chvili cele do krve rozezrane.:-(

1 0
možnosti
Foto

Když v rukavicích jsem nešikovná ;-). Radši se myju mýdlem místo desinfekce, tam kde to jde.

0 0
možnosti
Foto

"A vy se nebojíte, že nemáte rukavice?" Tuhle otázku fakt miluju.;-D

2 0
možnosti
Foto

;-D takových otázek padne sem tam víc

1 0
možnosti
Foto

Štěpi, držet se mastné tyče mi vadilo i před koronou, teď už vůbec. Také balancuji a vyrovnávám, když se brzdí.;-D

2 0
možnosti
Foto

Oprava :teď ještě víc.

0 0
možnosti
  • Počet článků 524
  • Celková karma 18,23
  • Průměrná čtenost 2374x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih