Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Co já se nauklízela kolem chalupy (poslední v lukách) - příklad zabral,nikdo už si netroufne tady cokoli odhodit;-)

1 0
možnosti
Foto

Dobré příklady často zabírají :-)

0 0
možnosti
ZS

Mluvíš mi z duše, Štěpánko. Mohu sousedům říkat horem dolem, že papír nepatří do kontejneru s plastem ... je to marné, je to marné, je to marné. Kontejner na papír je totiž až za rohem, cca 20 metrů chůze! Taková dálka!

O mražáku, celé sedací soupravě! a dvou autosedačkách, na což jsme narazili v lese za městem, ani nemluvě.RvRv

1 0
možnosti
Foto

Někteří jsou zkrátka lhostejní a nevychovatelní :-/, řekla bych, že je to v nátuře. Mít štěstí na sousedy je výhra v loterii :-)

0 0
možnosti
ZZ

Myslím, že ve městech a vesnicích není až tak velký problém. Sběr odpadu většinou bezproblémově funguje.

Zdá se, že problém je zejména se stavební sutí, kterou sběrné dvory většinou neberou a skládky, kde je možné tuto suť odvést, bývají hodně vzdálené od místa vzniku odpadu.

:-(

0 0
možnosti
Foto

Funguje to jak kde, podle skladby pořádkumilovných a čuňat ;-)

Pokud mají lidé v nějaké obci nebo městě pocit, že tam chybí skládka suti, měli by tlačit na své zastupitele, aby ji tam měli. Nic není neřešitelné. A už vůbec není řešení, vysypat to do lesa.

0 0
možnosti
Foto

Já to klasifikuju jako čistý sobectví. Zbaví se toho a co by je zajímala nějaká příroda, že jo. Kdyby ale došlo na lámání chleba, byli by první, kdo by si stěžoval. Klasika.

4 0
možnosti
JH

J76a91n 41H95a31r70v18a73n

21. 7. 2020 22:43

Taky jsem kdysi zažil v domě pytle s odpadky za dveřmi na chodbě. Tak jsem jim je vešel na kliky. Když mě jednou vyčíhli tak jsem je seřval, pak to přestalo. Tady majitelé domků než aby si zaplnili vlastní popelnici, tak odpad pilně třídí do kontejnerů. Díky za užitečný článek. R^

0 0
možnosti
DH

D18a30v61i98d 45H41o76r55á45k

21. 7. 2020 21:57

Vždyť těch všelijakých různých barev kontejnerů neustále přibývá jako hub po dešti. A kdo si při všech těch denních starostech, navíc ještě v současné situaci, kdy tady řádí ten virus všude kolem nás, si to má všechno pamatovat.

0 6
možnosti
Foto

Štěpánko, děkuji! Jako kdybych to napsal sám. Přeji aspoň příjemné sny o pořádných lidech:-)R^R^R^R^

3 0
možnosti
Foto

Já děkuji, Horste :-). Sny mám naštěstí příjemně zábavné.

0 0
možnosti
  • Počet článků 523
  • Celková karma 18,68
  • Průměrná čtenost 2379x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih