Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A mně v autoškole říkali, že techniku se učíme jen na zkoušky, neboť na těch nových autech si nic sama neuděláš. Ale že kdybychom náhodou měli doma něco staršího, než na čem se učím (mno, bylo to nejlepší auto, jaké jsem kdy řídila...), ať mi ho brácha ukáže. Jen škoda, že žádného bráchu nemám.;-D

3 0
možnosti
Foto

... neuděláš ;-D. Musíš akorát umět dobře postavit výstražný trojúhelník a čekat na asistenci nebo odtah.

1 0
možnosti
KM

Nevím jak starou a kvalitní máte starou káru, ale já například Hjundéée Akcent už z minulého století, který má za ta už naježděno téměř 30 tisíc km a stále je ako nové a prakticky nic krom oleje a kapalíny do ostříkačů jsem neměnil!!!

Auto užívám jen, když je pěkné počasi a setrvalý tlak vzduchu. A po každé jízdě než zagarážuji auto vyluxuji včetně motorového aj zavazadlového prostoru, omyji osuším a navoskuji a v garáži pak zvednu stěrače, aby se gumičky nedeformovaly, vyheveruji a pod prahy podložím, aby sa odlehčilo pružínám pérování a tlumičům. A stejně tak pneumatikám neprospívá zatížení v jednom místě, neboť tyto se takto zplacaťují v místě delšiho zatížení. Nezapomínám ani na akumulátor, který vždy po a před jízdou dobiji na odpovídající kapacitu.

A hlavně, vozidlo nepřetěžuji a prakticky užívám jen se svou paní, která v zájmu rovnoměrného zatíženi, a aby mi nekecala do řízení, sedává na zadní sedačce vpravo ve směre jízdy, a já vždy vpředu vlevo za volantem. Zavazadlový prostor užívám jen na menší nákupy či převoz drobných osobních a hygienických potřeb. (Na velké nákupy zásadně jezdíme prostředky MHD, které v tom případě vytížíme dokonale, když už za tu přepravu musíme nekřesťanské jízdné zaplatit).

A věřte mojí letité zkušenosti, že pokud se budete o dopravní prostředek starat odpovídajícím způsobem. bude vám sloužit létá letoucí, a stále jako nový bude. Jen nesmí člověk být lenivý.

Mnoho km v dalších letech přeji.

3 0
možnosti
Foto

;-D Vy jste mě svým příspěvkem rozsekal ;-D;-D;-D;-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 525
  • Celková karma 18,59
  • Průměrná čtenost 2370x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih