Diskuse

Kam s ní ... ?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V Třešti na autobusáku je knihovnička. Je ta spoustu knih a nikdo je nekrade. A v Telči máme dvě lavičky plné knížek. Byly tam loni a jsou tam i letos. Ta paní ji jistě po přečtení vrátí... Nebo vymění za jinou.

A každá knihovna bere knihy...

R^

1 0
možnosti
Foto

To je hezké, že se knihovničky takhle pěstují :-)

Bohužel mám z dřívějška zkušenost, že každá knihovna knihy nebere, tak jsem to dlooouho v žádné nezkusila. A navíc se mi ta pouličnost knihovniček líbí a má tak nějak blíž lidem.

1 0
možnosti

Na nádraží bývají také knihovničky - čtení do vlaku, takhle mohou knížky cestovat všude možně, pokud je čtenář po vystoupení zase vsune do knihovničky na nádraží.

2 0
možnosti
Foto

Necestuji moc vlakem, ba ani autobusem a tak nemám tyto osvěžovny ducha zmapované ;-)

0 0
možnosti
Foto

Otevřené konce nemám ráda dosud.;-)

1 0
možnosti
Foto

Jsou situace a příběhy, obzvlášť ty reálně ze života, kde otevřené konce (ani ryba ani rak) také nerada :-)

0 0
možnosti

E27d96n53a 76N24o80v79á

27. 5. 2019 8:37

Ale jakou já měla radost, když jsem tam našla skutečně kvalitní knihy!

Ale většinou jsou prázdné no :).

1 0
možnosti
Foto

Jo, míjím v Praze jen prázdné knihobudky :-/

0 0
možnosti
Foto

Mám stejný problém jako Ty, řeším to tak, že knížky nosím do knihovny, kde je pro ně zvláštní regál. Jsem ráda, když potěší někoho dalšího.;-)

Zdravím a přeji hezké jarní dny.R^

1 0
možnosti
Foto

Některé knihovny to prý tak mají (znám z doslechu, ale ne místního) :-)

1 0
možnosti

Ano. S tímto řešením "přemístění" knih lze jedině souhlasit.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS