Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nedovedu pochopit ty lidi, kteří si kupují značkové věci (nebo drahé), aby ohromili okolí.

Měla jsem takovou známou. Co "letělo", musela mít. Aby nebyla méněcenná.

Kupuji si jen to, co udělá radost mě. A může to být i něco obyčejného.

Pěkně napsaný blog!:-))

6 0
možnosti
MK

Jako třeba Applisti? To je také skupina magoru, která si myslí, že když někdo nechce Apple, tak je to proto, že nemá peníze.

1 0
možnosti
JZ

J54a39n 39Z10í17m51a

20. 4. 2019 12:24

Já šiju u značek co používá hodně erár a armáda. Ne vždycky je to maskáčový. A funguje to. R^R^R^ Mimochodem ta technologie tvojí čelní fotky, copak to je ??

0 0
možnosti
Foto

Tak praktické vojenské a erární by mohlo být bytelné :-)

Úpravu fotky dělala redakce, když jsme se fotili na akci s blogerkama ;-)

0 0
možnosti
MC

Nikdy jsem nekoukala na značku, jen vždy na to jestli se mi to líbí.

1 0
možnosti
Foto

J64a58n21a 45M53a93j85o61v85á

20. 4. 2019 10:33

Přeji hezké jaro, Štěpanko.

(S malou značkou "štěstí")

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, také přeji hlavně tu pohodu Jano;-)

S tím štěstím je to pěkně napsané. I tam je leckdy úsměvná okázalost předvádění se.

1 0
možnosti
  • Počet článků 525
  • Celková karma 19,50
  • Průměrná čtenost 2370x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih