Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

na nadifku se tesim, uz jsme doma trenovali...

plynatost je zvyk? na to by si teda nezvyk...

krasnou nedeli preju

1 0
možnosti
Foto

... už se na ty ochutnávky různých nádivek těším :-P

Plynatost není zvyk ani zlozvyk, jen je v případě potřeby nutné usměrňovat proudění ;-) Také jsem si nezvykla a nezvyknu.

Pěkný začátek týdne. Marku :-)

0 0
možnosti
Foto

Četl jsem to dvakrát, i třikrát, jak pohádky doporučují, pak i pozpátku, ale nějak jsem se nic nedověděl o zlozvyku "odmítání sexu". To asi bude samostatný blog, soudím a už se těším!;-)

1 0
možnosti
Foto

"Odmítání sexu" zahrnul do zlozvyků nějaký jiný badatel, já to jen pro pobavení zkopírovala. ;-D Ale jsem si vědoma, že tento úkaz by zasloužil samostatné téma. Neslibuji, ale třeba ...

1 0
možnosti
Foto

Momentálně propadám zlozvyku plavání v blogových vodách, místo šudlení domácího zařízení včetně lidského příslušenství. Ale já se polepším. Fakt. ;-(;-D

2 0
možnosti
Foto

Když jsem tu začínala blogovat, strávila jsem nad tím fůru času i kvůli diskuzím, kde sešlo i tisíc příspěvků ;-D. Kde ty časy jsou, na druhou stranu člověk stihne víc toho šudlení ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 523
  • Celková karma 18,68
  • Průměrná čtenost 2379x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih