Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Jsem jednoznačně pro náramkové hodinky. Nejlépe klasické staré Primky s koženým řemínkem. Dodnes fungují.

Letní čas nějak zase přežiju :-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Chápu, k věcem, které slouží si člověk vypěstuje citový vztah :-)

0 0
možnosti
Foto

Nejspolehlivější a také věčné, zatím, jsou hodiny sluneční. S těmi si zatím žádní "inženýři" neporadili. Prostě furt tvrdohlavě ukazují tolik, kolik má být. Když je sluníčko, samozřejmě. A když není, tak nestojí za to zjišťovat kolik je hodin.

Komorní článek.R^

7 0
možnosti
PP

Pěkný R^

Čekal jsem skuhrání a žehrání na posun času, ale jsem příjemně překvapen. Na letní čas se vyloženě těším, byť jsem také sova ;-)

2 0
možnosti
Foto

Já zítra ráno budu tápat - protože mobilu ani počítači nebudu moc věřit. Jedinou jistotou budou kuchyňské hodiny, ale i tam zbývá možnost, že někdo už čas bez mého vědomí změnil. ;-D Na letní čas se těším - budím se se světlem ;-(

1 0
možnosti
Foto

Štěpánko, já už mám čas v hlavě nastavený na "situejšn", tzn. akčně;-D. To je výhoda seniorů;-D. Hezká vzpomínka a R^.V

4 0
možnosti
Foto

Nejlepší by bylo, nosit místo náramkových hodinek ten starý budík, co jste šoupla na skříň. Případně si ho posadit na ten apartní klobouček, abyste byla nejen in, ale i originální.;-)

0 0
možnosti
KT

Myslel jste to takhle? https://www.facebook.com/photo.php?fbid=873522809339808&l=e01d54eb2e     Doufám, že se Štěpánka neurazí, ale byl to okamžitý nápad.

0 0
možnosti
  • Počet článků 524
  • Celková karma 17,72
  • Průměrná čtenost 2374x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih