Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma, zábavné čtení. Já znám turecké záchody z Paříže, z kavárem. Tam je běžně turecký záchod v suterénu jen jeden, pro obě pohlaví, ale má dveře. On totiž turecký záchod je daleko hygieničtější a také poloha "na bobku" je prý pro peristaltiku střev o hodně výhodnější.

Je to asi 30 let a na chalupě jsme rekonstruovali příslušenství. Zabral jsem kus předsíňky a vybudoval tam dvě nová WC s klasickou mísou.

Práci jsem dokončoval vyzděním příčky mezi záchody cihlou na štorcku.

A při tom zdění mě napadl ďábelský nápad, Nechat mezi oběma kabinkami, ve výši úst sedícího, potřebu konajícího člověka, malý "komunikační otvor, asi tak 10cm x 10cm.

Jenomže, když jsem šel obědvat a svěřil jsem, co jsem vymyslel manželce, tak ona mi tu dírku mezitím zazdila.

Škoda, komunikace základem mezilidských vztahů.

4 0
možnosti
Foto

... každá inovace zkrátka nebývá doceněna ;-)

1 0
možnosti
LK

Mohu Vás uklidnit, že rozchod kolejí se nezměnil a hlavně v zauralských oblastech turecké záchody s lítačkami a časovým splachováním (naštěstí spodní trubkou) přetrvávají do dnešních dob. A např. hotel Akaděmičeskij v Irkutsku má pořád velkoprostorové neodělené sprchy ve sklepě, ale závislost pohlaví na dni v týdnu už neřeší :O)

3 0
možnosti
TS

Bože... Takový téma, ale od tebe s gracií ;)

Také vzpomínám: Bulharsko, Azerbajdžán, Chorvatsko... PRAHA...! ;-D

3 0
možnosti
Foto

... je to vděčné téma konverzace, při různých akcích lepší než o počasí ;-)

Asi bys o svých zkušenostech z vyjmenovaných lokalit také napsala román ;-D

2 0
možnosti
KB

K93a13r58e93l 16B44o55č82e60k

22. 1. 2014 21:11

Lepší než turecká díra v zemi ;-D

3 0
možnosti
Foto

;-D vzhledem k popisovanému se změnilo hodně. Není to turecké, je to vykachlíkované, poteče voda - asi. Jen jsou dva, no ;-D

3 0
možnosti
Foto

Oni prostě ten kolektivismus nezapřou ;-D

2 0
možnosti
Foto

S odstupem času a dávkou nostalgie se už člověk jen směje, viď?;-) Mám podobné zkušenosti ze sverdlovského pionýrského tábora, r.1985. My měli toalet vedle sebe dokonce 5, ne nadarmo to byl tábor česko-sovětského přátelství, družba všude!

6 0
možnosti
Foto

Přesně tak. R^

Náhodou tahle brigáda bylo jedno z něsjkvělejších dobrodružství, na které všichni rádi vzpomínáme, a které utužilo s pár kamarádkami přátelství, které trvá dodnes.

3 0
možnosti
  • Počet článků 525
  • Celková karma 20,07
  • Průměrná čtenost 2370x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih