Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I96v30o 51Ž38á71č94e87k

22. 1. 2014 22:29

Vzpomínám si na kasárna v Žilině, kde jsem strávil část své vojenské služby. Tam sice byly kóje s jednou mísou, ale bez dveří.

1 0
možnosti
Foto

klasika i na některých táborech

0 0
možnosti
Foto

Z těch záchodů je evidentní,že tam lidé mají k sobě tak nějak blíž, než mi tady.

Moc se mi líbí "možno pogavariť", to se u nás postupně nahrazuje nadávkami a útokem. :-/

Vám karma a dík.

4 0
možnosti
Foto

Diskuze se slibně rozjíždí, přidám ještě historku filmovou. Ve filmu Zavraždění Jesseho Jamese zbabělcem Robertem Fordem nebo tak podobně je scéna s kolektivním suchým záchodem (dva kulaté otvory vedle sebe, žádná přepážka, kdy návštěvník, který již s dívkou z domu večer flirtoval, vejde to této kolektivní kadibudky, v ruce světlo, tam již sedí ona mladá žena, slovo dá slovo, oni zhasnou a pomilují se, Což tam bohužel už nebylo.

Kdysi byl film "Nebožtíci přejí lásce". Takže bychom mohli udělat remake: "Kadibudky přejí lásce".

1 0
možnosti
LW

Historka s vlakem mi připomněla dávný nápis na vlakovém WC vedle nápisu "Nepoužívat, stojí-li vlak ve stanici" - "Lepší něco ve stanici, nežli ho mít v nohavici!"

2 0
možnosti
Foto

Ve zcela jiné souvislosti ho měl v nohavici jeden z hrdinů Páralova román Milenci a vrazi. Během tance požádal nějakou dívku, aby mu do kapsy sáhla pro kapesník.

Místo kapesníku ho našla, ale byl to zcela jiná "ho" než v tom vlaku.

1 0
možnosti
Foto

;-D Představil jsem vlak, otevřená okna a tam spousty nahých zadnic a vodotrysků ;-D

3 0
možnosti
Foto

Ono konat tu velkou potřebu z okna vlaku, byť stojícího, by Karle, bylo asi dost náročné.

1 0
možnosti
LC

Též jsem poznal ruské záchodové reálie v osmdesátých letech a mám přesně stejné zkušenosti. Ovšem poznal jsem i francouzské v posledních letech. Dámy prochází uličkou kolem močících pánů ke svým kabinkám, na ulici mohou pánové při vykonávání své potřeby pohovořit s kolemjdoucími. Veřejné záchody jsou v Česku často ještě hnusné, ale s něčím takovým jsem se zatím nesetkal.

3 0
možnosti

Já mám taky příhodu, je k věci ale trochu o kontinent vedle. Jednou jsem byl v NYC na wc v jednom takovým tom rychloobčerstvení, kterých je tam asi milion a tam v umyvadle bylo něco ..... no jak to říct ?  No nechme toho . Každopádně to byla na místní poměry docela exotika. . JOJO dějí se to někdy ve světě věci, že to kolikrát ani pravda není.

1 0
možnosti
AS

A11d27a64m 90S20t76a53v98a

22. 1. 2014 21:33

"Mnoho povyku nad kolektivním klozetem": Nenavrhl jim to ten náš Černý expert na evropské hajzlíky?

2 0
možnosti
Foto

To je klidně možný, on se vetře všude. A Putina prý miluje. Stejně jako Klause a Zemana.

1 0
možnosti
  • Počet článků 525
  • Celková karma 19,50
  • Průměrná čtenost 2370x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih