Děkujeme za pochopení.
S40t29a18n12i74s42l41a34v 56J93e55l17e60n
Vybavila se mi Česká soda a klubová karta Planeta Opic.
P31a34v59e73l 71V72e83r78n77e93r
Tak vzdycky se da vymyslet jmeno, ktere bude na karticce uvedeno ...
Š91t85ě49p94á45n15k34a 33B83e52r93g27e41r84o50v11á
Já tohle "očurávání" nemám ráda
J80a47r30o64m23í15r 75Š33i82š11a
Kartu mají vsichni i cukrárny. Ale hospodskej stamgastum nezavede a nezavede by ji asi brzo mohli někteří ošoupat mi
P95e36t45r 45Š27i18n65d63e91l66á35ř
Hospodští štamgasti by si museli (aby se jim tak lehce neošoupala!) pořídit slevovou kartu ve formě bytelné kamenné desky.
S89t16a51n86i66s73l37a16v 27N88ý30v70l12t
Tento způsob sbírání dat a dvojích cen by měl být nezákoný.
Paní na kase nebudou mít vymleté pusy.
Š41t57ě39p18á85n19k25a 22B43e19r37g95e47r17o75v18á
Ačkoliv jsem obvykle proti regulacím, tak v tomto ohledu bych o nějaké právní úpravě uvažovala.
L75u30m58í43r 55V56i23t22h35a
Zbytečně to nafukujete. Jednak těch klubových slev není tolik, jak tvrdíte, spíš si jich více všímáte, protože Vás dráždí. A pak, buďte si jistá, že Vy osobně nikoho z marketingu řetězců nezajímáte. Pro ně jsou zajímavá data. Nezajímá je, že jste přišla Vy, zajímá je, že přišla žena určitého věku a profese, s určitou pozici v domácnosti, kdy přišla, kdy odešla, co nakoupila, čím zaplatila a kudy se v obchodě pohybovala. Osobní údaje zákazníků chtějí hlavně jako souřadnice, aby věděli, kam poslat nabídky na míru. Kterou ale klidně můžete ignorovat a odesílatele si třeba zablokovat.
Takže jim je bez obav dejte, Velkému bratru jste osobně opravdu šumák.
Š48t11ě95p75á82n15k74a 65B43e14r69g77e56r77o81v50á
... k tomu, co jste napsal, se dá snad jen cimrmanovsky poznamenat, že autor příspěvku se snaží vyjádřit názor, který ale zároveň vyvrací.
J23i55ř96í 23K90o28z66á60k
"A naši kartičku máte?" Tahle věta mě u pokladny už docela štve!
Š51t68ě71p36á56n83k44a 27B82e46r18g29e46r59o14v62á
no oni už se přestávají ptát a nahrazují to výše popsaným
A12l16i39c28e 52B76a92r41e11š26o97v44á
Mám stejný názor a ještě víc mě štvou aplikace. Ale už ani žádnou nepoužívám.
Š29t43ě44p77á41n46k13a 38B85e30r35g60e73r40o73v31á
Jo, a jak ještě nabízí, že když si nainstaluješ kartu do mobilu, můžeš ji vždy probudit přes apku hned, jak vejdeš do konkrétního obchodu a hned tě budou mít na tapetě
M91a60r59t24i64n 53B67r32e26z94i43n24a
Tesco mě svou klubovou politikou taky odradilo. A asi nejen mě, vidím tam čím dál méně zákazníků. Inu, každý svého štěstí... Používám mobilní aplikaci Alberta, ale ten dvojí ceny nemá.
Š82t27ě29p47á27n73k83a 68B28e66r59g12e27r80o80v78á
Přesně. Do Tesca naštěstí moc nechodím, ale koukala jsem na to dnes s otevřenou pusou a šla do Alberta. Ovšem v Bille už to taky experimentálně zkoušeli u alkoholu.
Š54á21r12k70a 64A15n33d46r84l15o78v90á
Mám jen Billa kartu a používám ji jen, když sleva je opravdu velká. Takže ji vytahuju tak při jednom nákupu z deseti.
Už ji mám asi 15 let, ale do dalších kartiček se už nalákat nenechám.
Š18t30ě18p93á70n47k17a 41B35e23r10g46e18r76o35v11á
Já mám z hypermarketů jen Globus kartu a to proto, že když tam tenkrát zavedli čtečky do vozíků, lákalo mě to vyzkoušet . Ale vzhledem k dislokaci mého bydliště to mám daleko, tak jsem tam nebyla už hooodně dlouho.
- Počet článků 524
- Celková karma 18,28
- Průměrná čtenost 2374x
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih