Děkujeme za pochopení.
S56t33a64n37i91s62l94a89v 30J71e75l92e38n
Vybavila se mi Česká soda a klubová karta Planeta Opic.
Š42t60ě67p78á84n75k80a 26B22e37r64g93e36r31o35v11á
... černý humor
P23a17v43e32l 54V11e37r97n59e54r
Tak vzdycky se da vymyslet jmeno, ktere bude na karticce uvedeno ...
Š39t25ě66p87á53n83k56a 40B81e18r74g42e15r71o29v67á
Já tohle "očurávání" nemám ráda
J44a94r10o42m64í40r 69Š88i16š64a
Kartu mají vsichni i cukrárny. Ale hospodskej stamgastum nezavede a nezavede by ji asi brzo mohli někteří ošoupat mi
P41e69t83r 40Š33i68n29d39e46l65á59ř
Hospodští štamgasti by si museli (aby se jim tak lehce neošoupala!) pořídit slevovou kartu ve formě bytelné kamenné desky.
S33t83a79n47i95s49l27a35v 80N11ý71v12l85t
Tento způsob sbírání dat a dvojích cen by měl být nezákoný.
Paní na kase nebudou mít vymleté pusy.
Š66t41ě97p27á88n97k55a 77B81e87r51g85e55r50o83v15á
Ačkoliv jsem obvykle proti regulacím, tak v tomto ohledu bych o nějaké právní úpravě uvažovala.
L63u18m20í21r 29V93i68t90h51a
Zbytečně to nafukujete. Jednak těch klubových slev není tolik, jak tvrdíte, spíš si jich více všímáte, protože Vás dráždí. A pak, buďte si jistá, že Vy osobně nikoho z marketingu řetězců nezajímáte. Pro ně jsou zajímavá data. Nezajímá je, že jste přišla Vy, zajímá je, že přišla žena určitého věku a profese, s určitou pozici v domácnosti, kdy přišla, kdy odešla, co nakoupila, čím zaplatila a kudy se v obchodě pohybovala. Osobní údaje zákazníků chtějí hlavně jako souřadnice, aby věděli, kam poslat nabídky na míru. Kterou ale klidně můžete ignorovat a odesílatele si třeba zablokovat.
Takže jim je bez obav dejte, Velkému bratru jste osobně opravdu šumák.
Š62t35ě63p69á66n96k72a 90B70e11r49g47e19r80o51v94á
... k tomu, co jste napsal, se dá snad jen cimrmanovsky poznamenat, že autor příspěvku se snaží vyjádřit názor, který ale zároveň vyvrací.
J37i61ř49í 97K42o29z66á35k
"A naši kartičku máte?" Tahle věta mě u pokladny už docela štve!
Š46t48ě77p56á30n77k32a 30B17e13r25g55e34r81o28v58á
no oni už se přestávají ptát a nahrazují to výše popsaným
A77l92i44c22e 34B86a53r36e67š25o91v42á
Mám stejný názor a ještě víc mě štvou aplikace. Ale už ani žádnou nepoužívám.
Š29t91ě19p42á68n37k33a 28B28e25r69g91e78r29o39v16á
Jo, a jak ještě nabízí, že když si nainstaluješ kartu do mobilu, můžeš ji vždy probudit přes apku hned, jak vejdeš do konkrétního obchodu a hned tě budou mít na tapetě
M69a54r42t89i30n 49B84r54e10z58i93n50a
Tesco mě svou klubovou politikou taky odradilo. A asi nejen mě, vidím tam čím dál méně zákazníků. Inu, každý svého štěstí... Používám mobilní aplikaci Alberta, ale ten dvojí ceny nemá.
Š87t14ě84p89á10n25k92a 81B86e96r58g98e39r61o32v51á
Přesně. Do Tesca naštěstí moc nechodím, ale koukala jsem na to dnes s otevřenou pusou a šla do Alberta. Ovšem v Bille už to taky experimentálně zkoušeli u alkoholu.
Š42á15r57k47a 70A71n55d46r98l38o71v69á
Mám jen Billa kartu a používám ji jen, když sleva je opravdu velká. Takže ji vytahuju tak při jednom nákupu z deseti.
Už ji mám asi 15 let, ale do dalších kartiček se už nalákat nenechám.
Š57t24ě36p73á34n77k36a 64B16e87r29g24e22r82o18v72á
Já mám z hypermarketů jen Globus kartu a to proto, že když tam tenkrát zavedli čtečky do vozíků, lákalo mě to vyzkoušet . Ale vzhledem k dislokaci mého bydliště to mám daleko, tak jsem tam nebyla už hooodně dlouho.
- Počet článků 524
- Celková karma 18,28
- Průměrná čtenost 2374x
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih