Děkujeme za pochopení.
S79t87a48n57i61s60l76a11v 10J32e66l83e94n
Vybavila se mi Česká soda a klubová karta Planeta Opic.
Š38t23ě38p74á27n33k11a 55B70e64r56g65e87r93o93v12á
... černý humor
P77a55v41e46l 81V95e39r83n89e55r
Tak vzdycky se da vymyslet jmeno, ktere bude na karticce uvedeno ...
Š89t59ě40p86á47n59k70a 59B77e84r44g37e61r77o17v57á
Já tohle "očurávání" nemám ráda
J19a32r90o91m73í66r 81Š97i32š76a
Kartu mají vsichni i cukrárny. Ale hospodskej stamgastum nezavede a nezavede by ji asi brzo mohli někteří ošoupat mi
P34e47t22r 41Š83i54n83d71e43l51á24ř
Hospodští štamgasti by si museli (aby se jim tak lehce neošoupala!) pořídit slevovou kartu ve formě bytelné kamenné desky.
S82t27a95n94i37s25l18a66v 50N92ý63v38l34t
Tento způsob sbírání dat a dvojích cen by měl být nezákoný.
Paní na kase nebudou mít vymleté pusy.
Š86t16ě91p97á80n32k76a 41B64e70r34g32e47r46o11v89á
Ačkoliv jsem obvykle proti regulacím, tak v tomto ohledu bych o nějaké právní úpravě uvažovala.
L53u89m43í65r 43V35i15t93h95a
Zbytečně to nafukujete. Jednak těch klubových slev není tolik, jak tvrdíte, spíš si jich více všímáte, protože Vás dráždí. A pak, buďte si jistá, že Vy osobně nikoho z marketingu řetězců nezajímáte. Pro ně jsou zajímavá data. Nezajímá je, že jste přišla Vy, zajímá je, že přišla žena určitého věku a profese, s určitou pozici v domácnosti, kdy přišla, kdy odešla, co nakoupila, čím zaplatila a kudy se v obchodě pohybovala. Osobní údaje zákazníků chtějí hlavně jako souřadnice, aby věděli, kam poslat nabídky na míru. Kterou ale klidně můžete ignorovat a odesílatele si třeba zablokovat.
Takže jim je bez obav dejte, Velkému bratru jste osobně opravdu šumák.
Š46t51ě73p41á80n82k70a 18B87e54r77g61e84r89o20v73á
... k tomu, co jste napsal, se dá snad jen cimrmanovsky poznamenat, že autor příspěvku se snaží vyjádřit názor, který ale zároveň vyvrací.
J81i28ř56í 71K71o89z78á17k
"A naši kartičku máte?" Tahle věta mě u pokladny už docela štve!
Š75t95ě13p29á72n89k60a 10B96e12r44g80e13r10o82v86á
no oni už se přestávají ptát a nahrazují to výše popsaným
A63l24i58c90e 32B38a67r98e33š90o60v17á
Mám stejný názor a ještě víc mě štvou aplikace. Ale už ani žádnou nepoužívám.
Š58t32ě33p55á72n65k64a 83B78e51r44g96e92r76o64v81á
Jo, a jak ještě nabízí, že když si nainstaluješ kartu do mobilu, můžeš ji vždy probudit přes apku hned, jak vejdeš do konkrétního obchodu a hned tě budou mít na tapetě
M55a39r70t81i44n 68B17r57e40z86i83n47a
Tesco mě svou klubovou politikou taky odradilo. A asi nejen mě, vidím tam čím dál méně zákazníků. Inu, každý svého štěstí... Používám mobilní aplikaci Alberta, ale ten dvojí ceny nemá.
Š38t14ě94p80á39n53k50a 73B77e87r18g47e44r97o18v21á
Přesně. Do Tesca naštěstí moc nechodím, ale koukala jsem na to dnes s otevřenou pusou a šla do Alberta. Ovšem v Bille už to taky experimentálně zkoušeli u alkoholu.
Š78á61r97k55a 72A84n53d93r30l78o72v89á
Mám jen Billa kartu a používám ji jen, když sleva je opravdu velká. Takže ji vytahuju tak při jednom nákupu z deseti.
Už ji mám asi 15 let, ale do dalších kartiček se už nalákat nenechám.
Š25t75ě25p85á80n27k55a 74B55e62r66g48e35r90o14v66á
Já mám z hypermarketů jen Globus kartu a to proto, že když tam tenkrát zavedli čtečky do vozíků, lákalo mě to vyzkoušet . Ale vzhledem k dislokaci mého bydliště to mám daleko, tak jsem tam nebyla už hooodně dlouho.
- Počet článků 524
- Celková karma 18,17
- Průměrná čtenost 2374x
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih