Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

a právě díky takovým lidem, o kterých píšete, si jednoho dne uvědomíme, kde máme svou hranici

2 0
možnosti
Foto

Ano, je to zkouška stvořitele, abychom si uvědomili realitu

0 0
možnosti
ZS

Na to jsem vždycky odpověděla - ale řekl/a to, udělal/a to, příště ať mlčí, nebo víc myslí.

3 0
možnosti
Foto

Jsou lidé, kteří nepochopí, že by měli mlčet ... a přemýšlet

0 0
možnosti
JJ

Já s vámi souhlasím. Proto máme dar řeči, abychom říkali, co si myslíme, pokud se nerozhodneme mlčet. Jinak to nedává smysl.

2 0
možnosti
SL

Říkat se dá i to, co si nemyslíme . Politici to umí skvěle .

0 0
možnosti
SL

Slova nejsou až tak důležitá .

Je potřeba vnímat spíše to "okolo". Činy jsou vodítko, jestli se rozhodnu být v jiném prostoru .

1 0
možnosti
Foto

Důležitá jsou slova i činy. A samozřejmě souvislosti mezi nimi.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem když jsem to říkal/a nemyslel/a. To je totiž většinou tenhle případ.

Vašek

2 0
možnosti
  • Počet článků 524
  • Celková karma 18,28
  • Průměrná čtenost 2374x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih