Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vite proc tlaci eShop?

protoze muzete objednat o pulnoci, zbozi muze byt kdekoliv ve skladu, a na vydejne staci pomocna sila co umi s cteckou caroveho kodu

to vsechno jsou nizsi naklady a vyssi zisk

0 0
možnosti
Foto

Tomu já rozumím , ale rozdíl v ceně na kamenné prodejně mi připadá u některých prodejců nepřiměřený.

0 0
možnosti

Cookies nejsou žádný problém. Lze s nimi snadno zatočit následně. Používejte více, než jeden prohlížeč. Mít jeden na všechno je nemoudré. Ten, ze kterého budete nakupovat atd., používejte tak, že po skončení nákupu vše smažete. Já to mám nastaveno tak, že na pouhá 3 kliknutí smažu veškeré cookies, historii, hesla, uložená data, prostě a jednoduše vše. Není proto ani nutno řešit nastavení cookies, lze šmahem vše povolit, protože to po skončení nákupu zase smáznete.

1 1
možnosti
Foto

to by se mi tak chtělo, takhle si komplikovat život. A mít dvě platební karty a pokaždé si na ní odemykat limit a podobné "vychytávky".

0 0
možnosti

Mám to podobně, do lékárny nechodím (manželka ano) a pak podporuji ty, kde se platí jen hotovostí (kde karty neberou): květinářství, cykloprodejnu, čínskou restauraci, pizzerii, kam chodím na gyros a tortillu. Hezký článek

2 1
možnosti

kde berou karty se da vetsinou platit i cash

z vlastni zkusenosti: chodili jsme na obed do jidelny protoze byla levnejsi nez ostatni, pak zavedli EET a jidelna skoncila. vznikla tam nova, stejny prostor, stejny lidi, stejna nabidka, jen ta cena se srovnala s konkurenci (a zacli brat karty)

0 0
možnosti

Jen poznámka k těm cookies a k tomu, že si je pak pokaždé musíte odklikat znovu. Ano, to je zcela logické, protože pokud odmítnete všechny, tak pak systém nemá jak uložit a zjistit, že jste souhlas odmítla. Bez vašeho souhlasu všechny vaše preference musí zapomenout a při příští návštěvě vás tedy nezná a opovažuje vás za nového návštěvníka.

Já osobně nemám problém cookies povolovat. Vím, co se ukládá a co ne a že to žádný osobní údaj není. Údaje se stejně anonymizují, nikdo není schopen zpětně zjistit z uložených údajů, kdo konkrétně jste. Pro systém jste nějaký anonymní uživatel, ale díky cookies systém ví, jaké jsou vaše preference, to je celé.

V případě analytických cookies pak systém dokonce zahazuje i to spojení na jednotlivého uživatele - jen si "udělá čárku" do nějakých předem definovaných kategorií typu "uživatel na PC, uživatel na mobilu", zdroj "PPC, heuréka", apod.

Vzhledem k tomu, že vidím ta data z druhé strany, tak celá histerie kolem cookies je úplně zbytečná. A největší hráči na internetu stejně cookies obcházejí.

3 0
možnosti

J11a71n 31P92a75v26e15l

6. 5. 2023 18:49

Co se kolacku tyce, nejvetsi prasarna je ta povinnost ptat se na souhlas. Tohle EU pohnojila neskutecne. Stejne to kazdy odklikne

2 0
možnosti

Já bych to nebrala tak dramaticky. Nakupuji přes e-shopy celkem často a jsem si vědoma toho, že o sobě poskytuji určité informace. Ovšem to, kde bydlím, není tajné. A to,co nejčastěji kupuji, zajímá prodejce právě proto, aby to měl vždy k dispozici. A to beru jako plus. Navíc, preferuji tu možnost nákupu v klidu domova s dopravou pod nos. V obchodech mě poslední dobou přepadají různé negativní pocity :). A nakonec, zatím máte tu možnost anonymního nákupu, pravda za vyšší cenu.

1 0
možnosti
Foto

Také nakupuji přes e-shopy často, přesně proto, že nemusím mezi lidi :-))), mám velký výběr a srovnání cen. Ale prodejci se velmi liší, a právě u velkých řetězců mám čím dál tím větší nevoli z jejich tlaku nejen na striptýz zákazníka.... pod "pohrůžkou" o dost vyšší ceny.

0 0
možnosti
Foto

Vystizne, inspirativni,k zamysleni.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS