Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vybavila se mi Česká soda a klubová karta Planeta Opic.

(https://youtu.be/EedDacYGLfw?t=80)

1 0
možnosti
PV

Tak vzdycky se da vymyslet jmeno, ktere bude na karticce uvedeno ...

0 0
možnosti
Foto

Já tohle "očurávání" nemám ráda

0 0
možnosti
Foto

Kartu mají vsichni i cukrárny. Ale hospodskej stamgastum nezavede a nezavede by ji asi brzo mohli někteří ošoupat ;-(:-)mi

1 0
možnosti
Foto

Hospodští štamgasti by si museli (aby se jim tak lehce neošoupala!) pořídit slevovou kartu ve formě bytelné kamenné desky. ;-)

0 0
možnosti
SN

Tento způsob sbírání dat a dvojích cen by měl být nezákoný.

Paní na kase nebudou mít vymleté pusy.

1 0
možnosti
Foto

Ačkoliv jsem obvykle proti regulacím, tak v tomto ohledu bych o nějaké právní úpravě uvažovala.

1 0
možnosti
LV

Zbytečně to nafukujete. Jednak těch klubových slev není tolik, jak tvrdíte, spíš si jich více všímáte, protože Vás dráždí. A pak, buďte si jistá, že Vy osobně nikoho z marketingu řetězců nezajímáte. Pro ně jsou zajímavá data. Nezajímá je, že jste přišla Vy, zajímá je, že přišla žena určitého věku a profese, s určitou pozici v domácnosti, kdy přišla, kdy odešla, co nakoupila, čím zaplatila a kudy se v obchodě pohybovala. Osobní údaje zákazníků chtějí hlavně jako souřadnice, aby věděli, kam poslat nabídky na míru. Kterou ale klidně můžete ignorovat a odesílatele si třeba zablokovat.

Takže jim je bez obav dejte, Velkému bratru jste osobně opravdu šumák.

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D ... k tomu, co jste napsal, se dá snad jen cimrmanovsky poznamenat, že autor příspěvku se snaží vyjádřit názor, který ale zároveň vyvrací.

0 0
možnosti
JK

J23i55ř96í 23K90o28z66á60k

29. 12. 2022 20:20

"A naši kartičku máte?" Tahle věta mě u pokladny už docela štve!

3 0
možnosti
Foto

;-D no oni už se přestávají ptát a nahrazují to výše popsaným 8-o

0 0
možnosti
Foto

Mám stejný názor a ještě víc mě štvou aplikace. Ale už ani žádnou nepoužívám.R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, a jak ještě nabízí, že když si nainstaluješ kartu do mobilu, můžeš ji vždy probudit přes apku hned, jak vejdeš do konkrétního obchodu a hned tě budou mít na tapetě ;-D

1 0
možnosti
MB

Tesco mě svou klubovou politikou taky odradilo. A asi nejen mě, vidím tam čím dál méně zákazníků. Inu, každý svého štěstí... Používám mobilní aplikaci Alberta, ale ten dvojí ceny nemá.

1 0
možnosti
Foto

Přesně. Do Tesca naštěstí moc nechodím, ale koukala jsem na to dnes s otevřenou pusou a šla do Alberta. Ovšem v Bille už to taky experimentálně zkoušeli u alkoholu.

0 0
možnosti
Foto

R^

Mám jen Billa kartu a používám ji jen, když sleva je opravdu velká. Takže ji vytahuju tak při jednom nákupu z deseti.

Už ji mám asi 15 let, ale do dalších kartiček se už nalákat nenechám.:-)

1 0
možnosti
Foto

Já mám z hypermarketů jen Globus kartu a to proto, že když tam tenkrát zavedli čtečky do vozíků, lákalo mě to vyzkoušet ;-D. Ale vzhledem k dislokaci mého bydliště to mám daleko, tak jsem tam nebyla už hooodně dlouho.

1 0
možnosti
  • Počet článků 523
  • Celková karma 18,68
  • Průměrná čtenost 2379x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih