Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak se Stepanko brzy vylecte a taky,hlavne aby to nemelo zadne nasledky a mohla jste zase uz brzy napsat neco v podobnem stylu jako Moucha v limonade.:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Dane, vypadá to že velmi mírný průběh už mám za sebou :-)

0 0
možnosti

V listopadu jsem absolvovala PCR test v místní nemocnici - na tyčce nebyla žádná bakule z vaty, ale malý uzoulinký kartáček. Sestřička byla milá, PCR v pohodě...Před týdnem mi dělali první podnikový antigenní test. Po něm jsem měla nos zrajbovanej, sliznice a dutiny mě bolely celý víkend i když jsem je poctivě mazala tymiánem. Dneska už jsme si ty samé testy mohli vyzkoušet sami (2,5 cm po spodní straně sliznice nosu, párkrát zatočit, obě nosní dírky) a taky úplná pohoda...Je to fakt o lidech a jejich přístupu s jakým testy dělají...

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak, je to o lidech. jako ve všem.

0 0
možnosti

J81a82n 89H52a72r13v79a26n

19. 3. 2021 10:56

I já Vám Štěpulko přeji brzké uzdravení bez následků. R^

A prosím neodpovídejte mi ať se neunavíte, stačí mi vědomí, že máte hřejivý pocit u srdce ;-)

0 0
možnosti

I29v89a84n12a 10L43a96n87c87e

18. 3. 2021 23:26

Pamatuji si na Macha a Sebestovou a jejich vyhánění bacilů, nemyslela jsem si, že za pár desítek let, na tom budeme stejně. ;-(;-(;-(

1 0
možnosti
Foto

Ten díl "Kropáček má anginu" mám nejradši ;-D

Homo sapiens se za ty léta moc nezměnil a bacily jsou stále zákeřní.

0 0
možnosti
Foto

J58a33n 13Š86i94k

18. 3. 2021 17:11

Možná záleží na tom, na co šťourač myslí a kam se dívá. Potom se mu zachvěje ruka a mozek na špejli je jedna dvě. Taky jsem dnes prosil jemně, jemně...

0 0
možnosti
Foto

No ono v té kukani, kde jsou všichni v kombinézách a příchozí zachumlaní, není kam moc koukat ;-)

0 0
možnosti

Štěpánko, je neuvěritelné, že i tak nehezké téma se dá napsat bezva.

No, s tím šťouráním jsem toho slyšela mnoho. Některým štouračům zapomněli patrně říct, že šťourají v hlavě. A ta je extrémně choulostivá.

Takže přeji...už žádné šťourání a ať se ráčí covid poroučet!

1 0
možnosti
Foto

Každé téma se dá uchopit různě, Marie ;-)

Na to už přišla řada mých oblíbených autorů, v přední linii mě teď napadá Betty Mac Donald.

0 0
možnosti
Foto

Štěstí v neštěstí, je-li průběh lehký. Přeji plné a brzké uzdravení. Moje "šťourací" zkušenost je zatím taková, že to nic není. Asi jsem měl kliku na "klavíristku".

1 0
možnosti
Foto

;-D jo to je štěstí narazit na citlivé asistenty. Také nemoc beru z té světlejší stránky, třeba budu mít pár měsíců imunitu a nemusím se bát, že to někde chytnu, protože už mě to potkalo ;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, Slávko, jde to :-).

Zrovna jsem si u Rohlíku hodila do košíku tatarák :-P

0 0
možnosti
Foto

I55v66o 58C94i32l26i74c11h

18. 3. 2021 15:21

Já už si zažil šťourací jak antigenní, tak i PCR a naštěstí v obou případech to dělali profíci dobře. Dnes jsem si v práci v rámci povinného testování vyzkoušel i plivací test, který samozřejmě komfortem vítězí na celé čáře. Akorát návod byl u toho pouze v němčině :-/

1 0
možnosti
Foto

Není profík jako "profík" ;-D. A vidíte, jaký má epidemie přídavný efekt ... ještě si člověk procvičí cizí jazyky.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS