Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Víte, že televize Nova si právem vysloužila přezdívku "Reklama přerušovaná filmem"?? Reklamy jako takové ještě tak úplně zlé ani nejsou, protože daleko úplně nejhorší jsou upoutávky na budoucí pořady. Specialitou jsou třeba pořady předvánoční. To se sestříhá a doplní hudbou, která tam ani nepatří cca 25 záběrů z různých filmů, z čehož nakonec vznikne pěkně idiotský "kulturní guláš";-([>-]

2 0
možnosti
Foto

Tuhle přezdívku už může mít většina dalších ;-)

1 0
možnosti
HH

Reklamu celkem chápu, z něčeho musí žít, když už jen okrajová část lidí sleduje TV, ale neustálé upotávky na 20 let staré béčkové filmy, které se vydávají za velkofilm, to mi hlava nebere, jaký je jejich smysl...u reklam to je jasné, ale u upoutávek fakt ne

0 0
možnosti
JH

J52a93n 44H80a70r61v36a69n

3. 3. 2021 13:44

Ano, soukromé TV žijí z reklam. Ale ČT povinně z našich kapes zaplatíme 7 miliard Kč ročně! - A ještě jim to nestačí Rv

1 0
možnosti
Foto

Díky za připomenutí těch trpaslíků v reklamách ZDF. Také jsem je měl rád. Byli fajn. Příjemná vzpomínka na mládí.

1 0
možnosti
PS

P93e62t87r 14S97k57á52l15a

3. 3. 2021 11:15

Zakládal jsem si na tom, že se nenechám ovlivnit reklamou. Už to ale neplatí. Kvůli tomu vlezlému, uječenému, zelenému zmetkovi cíleně bojkotuji alzu.

6 0
možnosti

Mám to stejně. U zeleného ET nenakupuji i proto, že přidávají do košíku i to, co nechcete. Nebaví mě takový obchodní trik, a nemíním to hlídat.

1 0
možnosti

A úplným vrcholem jsou grafické upoutávky vkládané do probíhajícího pořadu a zakrývající část obrazu. S "vynálezcem" tohoto typu bych asi naložil obzvlášť brutálně.Třeba široký barevný pruh s nápisem "právě sledujete..." je rovněž libový.Někdo si asi myslí, že divák je pitomec, který neví co si pustil.Možná je to tam proto, že někteří méně odolní jedinci mohou být skutečně dezorientováni z kvanta přihlouplých reklam a otravných upoutávek.

Řeším to tak, že se na máloco dívám v reálu, ale film si stáhnu a pustím si ho bez těch příšerností.

1 0
možnosti
Foto

... on to třeba divák, na kterého zabírají ty reklamy, opravdu neví. Při divokém přepínání programů ;-)

0 0
možnosti
Foto

Jeden německý satirik kdysi prohlásil: Miluji reklamy, ty se vysílají bez přerušení.

3 0
možnosti
MV

komercni tv nesleduju, na CT nejakej ten sponzorskej vzkaz skousnu stejne jako upoutavky na filmy. a dobry filmy a serie mam na netlixu, Stepanko

chapu, ze to, co popisujes, lidi neba, ale reseni jsou

pekny dny vinsuju

1 0
možnosti
Foto

Jdeš dobrou cestou, Marku. Také jsem uvažovala, že už si něco předplatím. Pro klid zážitku ;-)

0 0
možnosti
Foto

Řešil jsem to přepínáním na ČT24 během reklamy, ale většinou tam běží tak hnusná propaganda, že reklamy nechávám a vypínám u nich zvuk.

4 0
možnosti

Ano, je trend posledních let, se kterým kdysi dávno začal Vladimír Železný na TV Nova, přesto že měl ve slouvě na licenci zakázané přerušovat pořady reklamními bloky, od začátku tak činil, a nebylo to zdaleka jediné co cíleně porušoval....

Jen bych bal s rezervou, že diváci sledují hlavně naučné pořady na ČT2 (já mám pro změnu rád dokumenty na Prima Zoom), to sice bude většina lidí trvdit, ale když dojde na průzkumy sledovanosti, vede ulice, růžovka a podobné ptákoviny.

0 0
možnosti
Foto

Tak ona agresivita na hraně často vede k úspěchu, proto se to stává.

Primu Zoom mám taky ráda. Ale bez upoutávek a některých pořadů s příliš angažovanými, dramaticky dýchavičnými reportéry.

0 0
možnosti

Štěpánko, to je napsané, jako bych to psala já. Na komerční tv se dívám méně právě kvůli reklamám. A opravdu je blok reklam spojovaný filmem. Co je neskutečné, že to trvá i v noci! Kolik lidí se asi dívá ve tři hodiny? A ty upoutávky, zejména na ČT? Tak z té V síti už je mi fakt nanic. Taky se nebudu dívat. A takhle znechutí skoro každý pořad. 14 dní, 6x za večer...to je děs.

Snad to někdo dělá úmyslně.

7 0
možnosti
PS

P75e91t83r 63S90k55á54l66a

3. 3. 2021 13:58

Tohle mně na ČT také vadí. V síti není první pořad, na který jsem se původně chtěl dívat, ale těmi upoutávkami opakovanými do omrzení mě odradili.

1 0
možnosti
  • Počet článků 524
  • Celková karma 18,28
  • Průměrná čtenost 2374x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih