Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je moc hezký a velmi zajímavý fotoblog. Děkuji. V;-(

2 0
možnosti

J67a58n 26H98a58r98v80a12n

28. 1. 2021 14:32

Jejda Štěpulko, Vy se ještě hněváte? Ale obdivuji Vaši fenomenální paměť, po tolika desetiletích ... R^;-D

Už se těším, co zase v Lokti vymyslíte, minule to byly knoflíky - podívám se, zdali tam ještě jsou. ;-)V

0 0
možnosti

J45a76n 72H86a25r90v75a65n

26. 1. 2021 20:50

Moc pěkný blog, nádherné fotky R^

Místo studií na stavárně jste měla jít na uměleckou školu ;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, Štěpánko, za nápad. Natáčení videa jsme si všichni moc užili a jsme moc rádi, že jsme to stihli ještě před zpřísněním opatření ;-)

V Zemi červených skal v Lucembursku (v bývalém povrchovém dole na železnou rudu) jsme získali úžasné místo na natáčení instalace a měli jsme na místě pocit, že jsme snad poslední lidé na zemi! ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

A já moc děkuji za účast, Slávko, za báječný počin a energii, kterou jsi s týmem do akce a videa vložila. V Těším se na další.

Zrovna jsem vymýšlela co budeme dělat na letním plenéru v Lokti a napadla mne tvorba "NA SCHODECH". Je to nápad čerstvý asi tak dvě hodiny, tak počkej na rozpracování ;-D

1 0
možnosti

Moc zajímavé nápady a kompozice k vidění.

Štěpánko, díky!

1 0
možnosti
Foto

Těší mne, že se mé "vidění" a nápady líbí.

1 0
možnosti

Jiří Hubatka, Štěpánka Bergerová jsou nejlepší. Stylově čisté i vypovídající.R^

1 0
možnosti
Foto

To mě těší, Kláro :-). Mám radost, že mé bláznivé nápady osloví ostatní a i já se pěkně vyblbnu. A všechna tvorba na pohodu.

0 0
možnosti
Foto

Na zdraví R^ snad už brzo a offline ...

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS