Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Televizní reklamu vnímám pouze jako svébytnou formu audiovizuální, čí filmové tvorby.

Bývaly doby, kdy i reklama byla vtipná, dnes už je jenom vlezlá.

A zaujme li některá reklama, tak obvykle stejně nevím, co mi nabízí.

0 0
možnosti
Foto

Já bych to s tou svébytností až tak neviděla;-D. I dnes jsou vtipné reklamy, ale bohužel ne v přesile ;-)

0 0
možnosti

I46v56o 86Ž68á64č43e60k

19. 12. 2020 14:29

Od nákupů v obchodě Alza mě spolehlivě odrazuje ten jejich uječený zelený ufon. Ten obchod je možná solidní, ty věci třeba nejsou špatné, ale na mě ta reklama působí obráceně. Jenže ona asi většinově funguje, jinak by ji nedělali.

5 0
možnosti
Foto

Zelený ufon mě štval hodně dlouho, už ho v hlavě selektuji, u Alzy jsem párkrát nakoupila ke spokojenosti a mnohé reklamy už ufona překonaly ;-D

0 0
možnosti
Foto

Pouze jednou v životě jsem podlehl reklamě na biologický čistič odpadního potrubí. Skvělé, plně ekologické!

Vyrazil jsem do příslušných obchodů. Nikde to neměli.

R^

0 0
možnosti
Foto

J54o79s79e67f 53B69á73r57t36a

19. 12. 2020 11:33

Reklama na Black Friday: Nekupte nic, ušetříte 100%.

2 0
možnosti

Reklama by měla hlavně upoutat, nejsnadněji asi vtipem (to se sice snadno řekne ale hůře dělá, neb dělat dobrý humor je rasovina), může být i přehnaně absurdní, nebo naopak šokovat, hlavně ale nesmí diváka někam tlačit, jan jaksi mimoděk vyvolat zvědavost a poté zájem. Nejlepší byly reklamy v pořadu Česká soda, dnes už asi v TV těžko odvysílatelné.

1 0
možnosti

Mně se kdysi moc líbila reklama na Audi Quattro z roku 1997.

https://www.youtube.com/watch?v=6Ttnp14ci60

2 0
možnosti
Foto

R^Když něco vypadá moc dobře, je to podezřelý.;-) Vždycky jsem za tárou za neznalce, když někdo chce to, na co je teď furt reklama...;-D:-P A ta očkovací kampaň s Viagrou je snad ještě horší, než zelená rukavice s injekcí.;-)

2 0
možnosti
Foto

Myslím, že se dočkáme ještě výživnějších reklam na vakcínu ;-D

1 0
možnosti

Karma jako hrom !!! Také patřím k těm jedincům, kteří, čím více se do nich něco cpe, tím tvrději to odmítají.Navíc nabývám dojmu, že některé reklamy vytvářejí naprostí mimoni, a zadavatel musí být ještě větší pitomec, když takový paskvil schválí.

Ale abych jenom nekritizoval, tahle mi přišla povedená : https://www.youtube.com/watch?v=6Ttnp14ci60

A na závěr jedna recese - kdysi jsem v jednom stánku s textilem viděl tričko, na kterém byl motiv přejetého důchodce a nápis - "Mazda - motor, který neslyšíte".

5 0
možnosti
Foto

Pokud je reklama vtipná a nevlezlá, klidně jí podlehnu. Beru to i jako vizitku výrobce a prodejce, co si zvolí za promo ;-)

Tričko R^;-D brutus černý humor.

0 0
možnosti

Štěpánko, čtu tě s pobaveným úsměvem, reklama na červenou židli je jedna z nejděsivějších a řadí se na špici vrcholového marketingu, kde vévodí (jak již padlo níže)černoch sedící obráceně na koni, nebo se měnící v cosi pojízdného (jak pravila moje kadeřnice - oldšpajz zásadně nekupuji) a uřvaná ochraptělá hokyně vyzývající "wasrčeštinou" aby koupila a šup do Planea už dávno trumfla zeleného skřetíka, který se vedle ní jeví jako rozkošný trpajzlíček.

Nemluvě o tom, že všichni cení zuby v úsměvu od ucha k uchu, stále něco objevují a roztančeně jásají, objímají se a roní slzy (vánoce) nebo chápavě přikyvují (kdykoliv). Vánoce jsou vůbec čas, kdy se dá reklama vybičovat k neuvěřitelným výšinám dojáků zpívaných žalostným hlasem (Merci) a vnutit rodičům nejdříve nesmyslnou předraženou hračku a poté Savo na její desinfekci.

Zlatý čudlík na vypnutí zvuku a nebo, což je ještě lepší, na vypnutí televize. ;-D

8 0
možnosti
Foto

Zdenko, po záplavě jiných reklamních hrůz jsem i zeleného skřeta už vzala na milost a nedráždí mě jako ze začátku ;-D. U Alzy jsem párkrát dobře nakoupila.

Přesně jak píšeš, to předvánoční dojímací přesládlé juchání nemá strop8-o. To je pak nejlepší pustit si jako detox Xindla X a jeho: https://www.youtube.com/watch?v=ZLyX6rEyT18 ;-)

0 0
možnosti

Štěpánko, podepisuji. Reklamy moc neznám, přepínám někam jinam. Tak jsem až po dlouhé době zjistila, že "dlouhé kančí žuby":-)) je reklama na kofolu.

U nás nakupuje manžel (již starší pán), a ta předělávka v regálech ho tedy drtí.

Přeji Vám klidné vánoční svátky!:-)

1 0
možnosti
Foto

"Kančí zuby" znám, ale přiznám se, že na některé současné reklamy mě musí okolí upozornit, protože se usilovně snažím vysílání reklamních bloků obcházet. Ovšem je to marná snaha, jak dokládá tento blog ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^ Nedávno jsem v Tržnici (Štěpánka ví) kupoval mandlové lupínky, v zoufalství jsem se musel zeptat dvou nebo tří pracovnic, které doplňují zboží do regálů, kde mám tu lupínky hledat, a protože jsem k stáru stále větší cholerik, naděje, že bych se v obchodě poté, co jsem kýžené zboží objevil zdržel o sekundu déle než bylo nutné, klesla k bodu mrazu. Čili: koupil jsem méně, ne více. Kdybych totiž šel na jistotu a nebyl nucen ztratit duševní rovnováhu, byl bych s to se mezi regály zdržet o něco déle a v pohodě si vybírat zboží. Takto nikoliv.(Teď sice vím, kde jsou mandlové lupínky, ale je mi to k ničemu - až mě pro ně žena pošle příště, budou úplně jinde a vše se bude v bledě modrém opakovat.) --- K reklamě. Old Spice je můj "vlajkový" deodorant. Používám ho té odpuzující reklamě navzdory (to už je víc k přežití ten zelený skřet než černoch sedící zády). --- Tak toto byl při snídani skvělý start do nového dne. Díky, Štěpánko.

3 0
možnosti
Foto

Jo v Tržnici jsem nebyla ani nepamatuji a už ani nevím, jak to tam dnes vypadá ;-). Ale reakce na stěhování zboží mám stejné ;-D

Co se týká značek čehokoliv, tíhnu k těm méně známým a příliš nereklamovaným.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS