Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Perfektní svíčkovou neumím, ač jsem jelito, snad mi vyjde čas a o něco se pokusím...:-)

1 0
možnosti
Foto

Paráda, pokus se. Tina před chvílí poslala první výstřel R^. Posílám na WA.

0 0
možnosti
ZS

Štěpánko, ty prostě nezklameš! R^V

1 0
možnosti
Foto

Bez toho bych nemohla být ;-D I kdybych se ocitla na pustém ostrově, stačilo by mi ke štěstí a tvorbě pár klacků, mušlí, kamenů ...

0 0
možnosti
KL

Jste moc šikovná.. Trosku zavidim. Jsem jelito na takovehle veci. Ale zato umim perfektni svíčkovou :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Jsem expert na vymýšlení hovadin ;-). V době zkouškového období jsem na koleji vyráběla papírové lustry.

Zato svíčkovou jsem nevařila ani nepamatuju.

0 0
možnosti
  • Počet článků 523
  • Celková karma 18,68
  • Průměrná čtenost 2379x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih