Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SL

Můžu ale očekávat, že v hospodě bude stejné nebo lepší pivo než minule ?;-D;-D;-D

Nezávisle na tom, jak často tam chodím :-).

0 0
možnosti

..prostě žiješ, nepřežíváš :-)

1 0
možnosti
Foto

Každý si může vybrat, jak žít ;-)

0 0
možnosti
Foto

Asi budu ten divnej, protože já tuhle frázi občas rád používám. Ale to neznamená, že bych se netěšil, že bych netoužil, jen prostě neočekávám, že mé těšení musí být vždycky kladně naplněno. Říkám si, že není důvod být zklamaný, vše je jak má být. Přidávám si k tomu totiž místo toho vašeho citátu na konci jeden malinko jinej. Každý od života dostává přesně to, co si zaslouží. Ale s tím očekáváním se mi to také líbí. ;-)

1 1
možnosti
Foto

Na tom není nic divného ;-), navíc slova vyjadřují různý způsob vnímání, pocitů i interpretace. Těšení se a očekávání často splývá.

Dráždí mě to NIC v některých citátech.

A s tím dostáváním od života velmi souhlasím. Říkám si, že mě má osud asi rád :-). Mimo jiné... že mi kolikrát nedopřál něco, po čem jsem toužila a pak se ukázalo, že bylo štěstí, že se tak nestalo ;-D.

0 0
možnosti

Těšení, ale i touha jsou takovým životním kořením. Bez nich by to nebylo ono. A ikdyž to vždy nevyjde, je ta fáze těšení snad lepší než samotný cíl.

1 0
možnosti
Foto

Nebylo by to ono. ;-) Ovšem každé těšení je jiné, některé lepší něž cíl, ale jiné jen předkrmem :-)

1 0
možnosti
Foto

Touhle cestou Vám děkuji za knížku. Po každé povídce jsem knížku odložila a chvíli přemýšlela o tom, co jsem právě přečetla - někdy jen tu chvilku, někdy dost dlouhou chvíli. Nejvíce mi zůstala v hlavě povídka o domě spočinutí. Petrovi šlo o všechno, mohl si svůj úmysl na poslední chvíli rozmyslet a vrátit se do života - ale zaměstnanci toho domu berou svoji práci jen jako rutinu, tak jaképak zdržování...

1 0
možnosti
Foto

Přesně takhle, Jarmilo, jsem si přála, aby se má kniha četla :-). Některé příběhy jsou přímočaré, jiné mají příběh v příběhu, v druhém plánu, mezi řádky a některé jdou ještě dál. A každý čtenář objeví něco ;-).

Dům spočinutí je hodně zmiňovaný, je to povídka, kterou jsem napsala už před 17 lety.

Děkuji.

1 0
možnosti
JK

Hlavní je myslet pozitivně... :-)

1 0
možnosti
Foto

Souhlas. Je spousta pěkných citátů, ale je i spousta manipulativních.

Interfernet je plný "moudrých rad do života". Nejvíce milují návody, že mám ihned sežrat zázračný plod z Amazonie či indonéské džungle, který ve mně za tři dny sežere všechny nezdravé tuky, zatímco ty zdravé ponechá. ;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D Ano, je potřeba se citáty probírat, jako vším ostatním a slepě se nenechávat manipulovat.

Já zázračné návody úplně míjím, a to tak, že až se bude vykřikovat něco vážného, tak tomu ani nebudu věřit ;-)

1 0
možnosti
ZS

Miluju těšení.

A možná čím dál víc ...

Stále ještě dostávám

i když vlastně nechci nic

než co život chce dát sám

nečekané drobnosti

až s údivem přijímám ...

VR^

Milá Štěpánko, to těšení je na tom vždycky to úplně nejlepší.

1 0
možnosti
Foto

To jsou krásné verše, Zdenko V

Děkuji R^

Ano, těšení je báječné, i když něco sem tam nevyjde, je škoda si ho kazit :-)

1 0
možnosti
PK

Citáty miluji a je v nich jasně vidět osobnost autora a jeho poselství, za všechny nej. Werich a Winston, taky mě dost ty moudra pomáhaly v nelehkých chvilkách...;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Citáty mám také ráda, ovšem selektivně ;-D Vždy se dá vybrat, co se komu hodí a různých protipólů.

0 0
možnosti
Foto

g jako b - omlouvám se za překlep

0 0
možnosti
Foto

Náhodou, to slovo "globerka, glober", je krásné, bez ironie.

1 0
možnosti
  • Počet článků 523
  • Celková karma 18,68
  • Průměrná čtenost 2379x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih