Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jakoby lidi ztratili zdravé logické uvažování, a řídili se egem a pózou.

Něco se dá opravdu těžko pochopit. Takže cedule by byla správně.

1 0
možnosti

Vystihla jsi to přesně, ti fanoušci jsou jak připitomělí! Hlavně, že tam mají svou svíčku, Mistr to vidí...:-)

1 0
možnosti
Foto

Moje prateta kladla na srdce všem příbuzným, aby na hrobech našich předků, nezapalovali v žádném případě svíce. Říkala, že když někdo svíci zapálí, tak duše nebožtíka pak sedí na hrobě a čeká, až zase zhasne. A já si vždy představím, jak tam ten stín sedí, v bílém rubáši, je mu zima a je mrzutý a rád by si zase lehnul a nemůže ;-).

0 0
možnosti

Ono se to u nás bohužel rozšířilo jako mor. Jakmile se někde něco tragického přihodí, hned se najdou stovky, ba tisíce lidí, kteří na místo přispěchají se svou svíčkou, protože "tak je to spravne, tak to ma byt." A čím je tam větší koláč svíček v plastových kelímcích, tím jsou šťastnější. A vezmou tam i dětičky, aby si taky zapálily světýlko. Nechápu to.

3 0
možnosti
Foto

To jste vystihl pěkně ... "...čím větší koláč, tím větší štěstí...";-D

0 0
možnosti
ZS

Štěpánko, vždyť ony se tam musí oselfíčkovat, aby každá bába doma na vsi viděla, že - koukej, Máňo, ta svíčka, vidíš, tahleta, ale ne tamta, tahleta! je ode mne, hezky jsme si tam s Růžou poplakaly, moc hezky ...

Na druhou stranu, když vdova po Mistrovi zveřejnění v novinách mapku ... a ty báby jedou přes celou Prahu a půl Čech k tomu ... a ještě aby tu svíčku nesly zpátky domů, protože co jinak s ní, do Dušiček daleko a starýmu na hrob stejně svíčku nedávaj - von byl Pepa stejně do větru a svíčku si nezaslouží, ještě tak flašku piva, kdybych mu tam nechala ....

2 0
možnosti

A co báby z Prahy? ;-D

0 0
možnosti
JF

J63i59ř35í 33F84o93g63e86l

15. 1. 2020 8:26

Já bych tu poslední větu vylepšil tím, že pokud není místo, udělejte si ho tak, že odnesete pár vyhořelých obalů.....

3 0
možnosti
ZS

To si zkuste, milý pane, to jsem udělala na hřbitově v HK u rozsypové loučky, že jsem svíčku přidala a pár starých vyhořelých do pytlíku posbírala, že je vyhodím do kontejneru a dostala jsem vynadáno, že to nejsou MOJE svíčky, že jsem je v podstatě UKRADLA a zkazila někomu PIETU. Starámladá ženská se do mě pustila, jako kdybych vykradla sirotčí důchody. Normálně jsem docela řečná, ale tentokrát jsem ztratila mluv i dech. Skoro jsem čekala u brány hřbitova policii s připravenými pouty.

2 0
možnosti
MB

Kdo nepálí svíčku na Karlově hrobě - Není Čech ! Přitom tak jednoduché - Cíleně si koupit jeho hudební nosič. Pustit si doma, při zapálené svíčce. Tak by se podpořilo to potřebné, jeho děti - Výnos z prodeje hudby. Fanouškové, jsou zřejmě akcionáři výrobců voskových svíček ! Čekají tak - na své dividendy ... :-)

3 0
možnosti
Foto

Ano, koupit si nebo stáhnout jeho písně, suvenýr, doma zapálit svíčku, jestli se vytvoří nějaký fond pro hudebně nadané nemajetné talenty, tak do něj přispět na studium ... asi tak :-)

0 0
možnosti
AN

Asi je to dnes taková móda, ty svíčky. Dřív se to, myslím nedělalo, nebo se pletu?

1 0
možnosti
Foto

Řekla bych, že se to dělalo, jen ne v takové míře.

0 0
možnosti
Foto

Nejlepší by bylo řešení umístnit přímo u hrobu mistra kontejnery na tříděný odpad s nadpisy svíčky,květiny,plyšáci....moc pietní to sice není,ale za to velmi praktické.

0 0
možnosti
Foto

To by se mi moc nelíbilo :-/, ale jako nadsázka dobrý.

0 0
možnosti
Foto

:-)asi tak...tohle má Dospělý ve výbavě. Důstojná vzpomínka je klidně jen tichý dialog, promlouva s pohledem na hrob, fotku, zkrátka tiché zastavení. Bez svíčky kytky ...a stačí...a to nejen u Mistrů. Zkratka davové emoce mě ukovají vždycky ke zdi a... Nechci. A bohužel drsně nechápu. KarmaR^

7 0
možnosti
Foto

Přesně. Drsná nechápavost = tupost :-/ Neschopnost tichého vnitřního dialogu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 524
  • Celková karma 15,79
  • Průměrná čtenost 2374x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih