Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Rad ctu knihy blogerek a blogeru na iDnes-u a chtel jsem si objednat i Vasi knihu, ovsem jsa cizak, neni to mozne.:-( Nastesti jedna moje dobra znama v CR prisla na vyborne reseni - ona knihu v terminu zajisti a zalozi me a ja si knihu pak u ni vyzvednu pri me pristi navsteve CR, a tak problem vyresen a Vase kniha potom se mnou bude putovat do ciziny:-)Kez by takovych "cizaku" jako ja bylo vic, samizdat je temer nadlidsky vykon, ktery je potreba ocenit, a krome dobre "udanych" knih by Vas jiste potesilo, ze Vase kniha je ctena nejenom krajanem ve Skandinavii, ale i jinde ve svete;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Dane :-) Jistě se k vám kniha v pořádku dostane a potěší vás, jako mne, že se podívá co nejdál do světa R^

1 0
možnosti
Foto

R^ Gratuluji! To já o knížce pořád jen žvaním a skutek utek;-D

1 0
možnosti
Foto

:-) Děkuji, já o ní taky hrozně dlouho žvanila.

Snad si ti, před kterými jsem o ní žvanila a hlavně ti, kteří se vyptávali, kdy už bude, si ji také předobjednají ;-)

1 0
možnosti
MV

pampadadáááááááááá .... gratulace ke knizce a jeste vetsi blahoprani k rozhodnuti vydat sama!

pekny dny visnuju i nadale

2 0
možnosti
Foto

Dííííky, Marku, ale ještě to bude boj ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 523
  • Celková karma 18,68
  • Průměrná čtenost 2379x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih