Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Přestalo být vyráběno... nebo bylo "vylepšeno" k nepoužití, to znám.:-P

Taky se všechno snažím využít a obdivuju lidi, kteří tyhle věci posílají dál.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, ... bylo vylepšeno a já mám chuť zařvat: PROOOČ?!!!

0 0
možnosti
Foto

Dobře Ty :) Kdysi jsem takto začínal...ale časem přišel zlom a mému já udělá mnohem lépe, když spatný výběr okamžitě mizí v propadlišti dějin nahrazen tím správným :))

2 0
možnosti
Foto

Také to někdy tak zvládnu, ale přece jen ... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Dnes již podruhé dávám karmu s nadšením a chutí. Jako kdybyste popisovala mne (až na ty muže, kvůli rýpalům). Ale jinak úplně, ale úplně zcela nejvíc nejpřesněji stejně jako mé přístupy. :-)R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 523
  • Celková karma 18,58
  • Průměrná čtenost 2379x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih