Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Už nenadskakuji, když mě někdo (hlavně teď s mým p.Ischiasem) pustí sednout. Myslím, že slušnost se ještě pořád neztratila-:)

0 0
možnosti
Foto

... hlavní je pohodlí a nepitvat se v tom ;-D

0 0
možnosti
JD

J97a20n 53D17r23t45i72n55a

21. 11. 2018 14:32

Automaticky poustim sednout starsi lidi, maminky s detmi. Problem je ze jsem vzdy vypadal o alespon 10 let starsi. Kdyz jsem nastoupil na gympl (bylo mi 15), tak si 18ti lete tretacky myslely ze jsem novy ucitel. Onda jsem nabidl misto asi 55lete pani s tezkymi taskami a ona se temer urazila ze je jeste mlada na to aby ji nekdo (treba takovy "starik" jako jsem ja) nabizel misto na sezeni. Chtel bych vyzvat zeny - pokud Vam muz nabidne misto k sezeni, tak to prijmete. Vy se posadite (je to pohodlnejsi nez stat) a je to jakysi priklad pro ostatni pany aby vuci zenam (a starsim lidem) delaly totez.

5 0
možnosti
DR

Na to už jsem reagoval níže, promiňte že se opakuju.

Opravdu to mohla být dáma v nejlepších letech a ty se někdy urazí, že to nevidí i ostatní.:-)

0 0
možnosti
JB

To nemá s vychováním a slušností nic společného. To je prostě hloupost a bezbřehá poslušnost.

1 0
možnosti
DR

Německý dril. Ti český pár se začlenil dokonale.

0 0
možnosti
ZH

Moc hezky napsánoR^. Já byl jednou svědkem , jak do poloprázdné tramvaje nastoupila paní v nejlepších letech a ihned spustila na mladíka, který seděl na místě pro invalidy, že jestli se nevšiml, tak sedí na jejím místě, protože ona má průkaz ZTP. Začala mu s ním šermovat před očima . Mladík úplně v klidu odpověděl, že to ví na kterém místě sedí, že on je také invalida. Ta dáma se nechtěla dát a stále "prudila" že jako na co on může mít průkaz ZTP. On se na paní podíval, zvedl nohavice od kalhot , ukázal jí na obou nohách protézy a v klidu jí řekl - " paní, na tohle mám ten průkaz". Zvedl se a přesunul se o sedačku dopředu. Dáma zůstala jak opařená, zrudla a na další zastávce vystoupila. Myslím si, že se ještě dnes potí, když si na ten trapas vzpomene

4 0
možnosti
Foto

Díky. :-)

Také jsem zažila scénu, kdy se dva hádali, kdo je víc sedadla potřebnější a málem se utloukli průkazkami.

0 0
možnosti
IM

I93v56a14n 82M65i28n79á42ř

21. 11. 2018 12:16

Vida, jak hezký článek může vzniknout - z drobného lidského postřehu :-)R^.

3 0
možnosti
Foto

Není to zcela přesně k tématu, ale bývá to i jinak: Třeba když k vozu metra přiběhne studentík o dobrých 45 let mladší a rve se před dávno čekajícími první do sotva se otevírajících dveří, aby zabral místo a mohl si nerušeně cosi honit na smartphonu...

0 1
možnosti
JZ

Já jednou slyšel paní seřvat i slepého, že sedí jak puk a nevstane, když tam přešlapuje. Nevšimla si hole... Slušně se dovolit je zatěžko, ale kritizovat, to už nikoho ústa nebolí.

S tačí se zabrat do čtení nebo hledět z okna a už je oheň na střeše. Když se mi nechce na každé zastávce zaujímat mírný podřep, zapřít se patama jak do startovních bloků a natahovat krk i zrak k obzoru, radši stojím i v poloprázdné tramvaji.

3 0
možnosti
Foto

V každé situaci se lze zeptat mnoha způsoby :-)

0 0
možnosti
JG

Mne už pouštějí sednout i ženy,školáci si mne ani nevšimnou.[>-]

2 0
možnosti
Foto

a taky se mi stalo, že jsem paní uvolnil místo a ona na něj položila kufr :-)

8 0
možnosti
Foto

... nebo posadila desetiletého syna ;-).

7 0
možnosti
Foto

Naprosto výstižné, Štěpánko. Ostatně, řešíme to my "odtamtud" dnes a a denně. R^ .

3 0
možnosti
  • Počet článků 524
  • Celková karma 18,28
  • Průměrná čtenost 2374x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih