Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^to se člověk někdy dozví věci;-D

1 0
možnosti
Foto

Jak píše dole Marek, tyhle "odposlouchačky" miluju ;-D

0 0
možnosti
FF

No, já bych to shrnul asi takhle....vypadáte, tak nějak, abych pravdu řekl, jakoby dost v poklidu;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D ... to bude tím, že na dost věcí peču

1 0
možnosti
Foto

To mě baví tyhle rozhovory, kdy je všechno špatně. Člověku to dodá energii, jak si vlastně žije skvěle. A nejlepší, když se mě někdo zeptá jak se mám. To odpovídám Tak jak si zasloužím. Skvěle. :-)

2 0
možnosti
Foto

Mě to baví jak u koho. U cizích jo, ale když si takové nářky mám vyslechnout od lidí co mám jinak ráda, je mi to hrozně líto. že melou takový kraviny a nevšímají si těch hezčích věcí.

Otázka "Jak se máš?" je taky diagnoza ;-D

0 0
možnosti
DP

To jsou vysavači pozitivní energie. Nejlepší je zmizet, pokud to tedy jde.

1 0
možnosti
Foto

Někdy je opravdu dobré zmizet, pokud je ale člověk nezúčastněný pozorovatel a ne terč vysávání, je to často zábava ;-D

0 0
možnosti
MV

ja se v takovejch dialozich primo rochnam

nezucastnuju, ale rochnam

1 0
možnosti
Foto

Také se Marku rochňám ;-D, proto mi někdy probíhající rozhovor nedá odejít.

Člověk ani nemusí chodit do kina a divadla, stačí se projet tramvají, zastavit u regálu, před pokladnou,.... Na každém kroku se nabízí nějaká ta zábava k pošušňání ;-)

Však to dobře znáš :-)

0 0
možnosti
LC

DobrýR^. Mě teda nejvíc dostalo ... Obě zákaznice stály v prodejně bývalé Jednoty, kde i po transformaci zachovali majitelé řetězce retro styl prodeje... To je přesně.

2 0
možnosti
Foto

To je naše lidová prodejna blízko mého domu. Stále si drží svou "úroveň".

Už jsem o ní jednou psala ;-)

https://bergerova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=149920

0 0
možnosti
VF

Taková natupírovaná hlava ležela po mé levé straně v nemocnici. Začala jsem tam špatně slyšet na levé ucho a stálými dotazy "co jste říkala" jsem ji, chudinku, znechutila tak, že přestala mlet pantem. Pravé ucho jsem měla v pořádku. I to levé se uzdravilo, když jsem šla z nemocnice domů.;-)

2 0
možnosti
Foto

Podobné "natupírované" člověk potká kdekoliv ;-D

Zvládla jste to báječně R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 524
  • Celková karma 18,28
  • Průměrná čtenost 2374x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih