Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem teď omylem nahlásila něčí příspěvek jako nevhodný. Fakt nechtěně,to ten mobil.:-)

0 0
možnosti

...že se pozdržím u Ester...máte naprostou pravdu, komentář Vichnara a, myslím, že Hrstkové, k jízdě Ledecké mě fakt bavil....vůbec nesledovali mezičasy a zatím, co jiní lidé u televize už v polovině řvali ostošest, tak Hrstková s Vichnarem si všimli až těsně před cílem. Přitom to byl naprosto nezapomenutelný zážitek.

A novináři s jejich otázkami?....jsem fakt zvědav, kdy se najde odvážlivec a řekne tu větu:-)

Zrovna tak ty jejich věčné analýzy, co by kdyby...ale nějak vyplnit vysílací čas se musí, že;-)

1 0
možnosti
Foto

Hrstková měla především otravný způsob komentování, hrozně nepříjemný hlas a pak ječák.

1 0
možnosti
Foto

...záznamy jsem projížděla bohužel až teď,viděla jsem jen ceremoniál a taky terpve ted si díky Vám přečetla ten článek od dotyčného M. Bureše. Strašný...Napadají mě tři věci. Kdysi, když jsem se jeden čas pohybovla v Bonnu, mi přítel ze zamini říkal, jak arogantně se projevil V.Klaus, když někomu během návštěvy řekl - vy a váš plátek mi nijaké politické body nepřinesete... možná arogantní tehdy, jenže tohle potvrzuje i M.Řezníček ze zkušeností z Ameriky, tak to je. Zadruhé tedy - doporučit tohle "přímé" zvláště dnes mnoha sportovcům. Nejen že je na zabití leckterá redaktorka či pupkatý redaktor, co se jalově ptá po závodě - a co říkáte, co se stalo, mrzí vás ta chyba...?(dát jim pod zadek kolo a přikázat bez šlápnutí na zem vyjet na Poledník, Kotel nebo Vítkův kámen od Lipna, aby pochopili stupiditu otázky), ale kolik sportovců po hvězdné kariéře je zcela poctivě řečeno Naprosto nezajímá? Anebo zase jen jejich nějaký ryze osobní neúspěch?...at si tedy kázání o nafrněnosti nechá pan Bureš od cesty...A zatřetí - jestli se nepletu - Vichnar? Odjakživa mi u něj chybí větší emoce; objektivní solidní profesionální robot. Schválně porovnat se zlatým Turínem Katky Neumannové...konstatování a jistá skepse se dá udělat i lépe:-)https://www.youtube.com/watch?v=nJ5FP7xwQTw

1 0
možnosti

Tahle holka ví jak na to. Hodně dokázala a nemá zapotřebí si brát servítky.

3 0
možnosti

I43v55o 51Ž71á45č59e55k

18. 2. 2018 10:27

Jenže pan Bureš zřejmě patří k té sortě novinářů, kteří se domnívají, že bez nich by se zeměkoule zastavila.

4 0
možnosti
Foto

R^souhlas-někdy je lepší vypnout zvuk:-)

1 0
možnosti

I76v91o 14Ž97á41č57e40k

18. 2. 2018 10:31

Souhlasím s kritikou pana Bureše, ale tak úplně nesouhlasím s kritikou komentátorů ČT. Mohlo to být lepší, ale nebylo to nejhorší.

1 0
možnosti
Foto

H60a42n47a 55V27l92k76o72v71á

17. 2. 2018 20:22

UUááá - mluvíte mi z duše.

Ester (i Martina, Eva...)jsou skvělé a naše novináře si nezaslouží.

4 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti

Naprostý souhlas. Nejvíc trpím po biatlonu. Komentátoři jsou vytrvalí, a dávají pořád stejné (stupidní otázky) kolem dokola. Kolikrát se divím trenérům, že je nepošlou kam patří:-P:-)

Ester to udělala dobře, že před závodem novináře "odstřihla".

13 0
možnosti
Foto

Přesně tak, trenéři by to měli korigovat. :-)

4 0
možnosti

R31a51d43e30k 97J43a79r44o33š

17. 2. 2018 19:00

Schválně se koukněte, jak tu jízdu a vítězství komentovali na švýcarské TV. To jsou úplně jiné grády než ti naši komentátorští niemandi :-)

https://vimeo.com/256192642

7 0
možnosti

To je paráda. Dík za odkaz:-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 524
  • Celková karma 18,28
  • Průměrná čtenost 2374x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih