Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

...ona je to vážně těžká věc,...... takový klasik, když ztratí stopu, je rázem dezorientován;-)

Já jsem například už ve stavu, že pomalu nerozeznám film od reklamy:-)

1 0
možnosti
MV

este ze me to na bezky netahne...co kdybych bruslil???

1 0
možnosti
Foto

To je právě to hezký, nevědět, co za styl tě napadne a potáhne, když něčemu přijdeš na chuť ;-)

0 0
možnosti
Foto

Fixace šokem je oblíbená metoda mnoha našich politiků. Je to pro ně jediný způsob, jak zůstat natrvalo zafixováni v paměti národa. :-)

1 0
možnosti
Foto

Řekla bych, že je to obecná metoda jak upoutat, jen to někdo sem tam přešvihne tak, až se to zcela mine účinkem ;-D

1 0
možnosti
Foto

Posílám karmu a jen lehce dodávám - minulý víkend jsem po xy letech vlezla na běžky na Modravě /namrzlá stopa a lyžaři/bruslaři odhazující zmrzky do stopy mě fakt rozhodili/y ... podobně jako nejrůznější mediální šoky ;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji :-) Také zvažuji návrat na běžky. Strašně dlouho jsem na nich nestála a je to přitom rekreačně tak krásný R^

0 0
možnosti
OP
  • Počet článků 523
  • Celková karma 18,58
  • Průměrná čtenost 2379x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih