Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Jsem se zrovna včera zasnil, jak jsem kdysi dostal k vánocům špuntovku a rázem byl ze mě spravedlivý Old Shatterhand...tedy žádné motovidlo;-)

Krásné a pohodové vánoce Šárko:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji a také přeji příjemné a sladké zimní svátky :-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné, Štěpánko! Celou dobu čtení jsem se usmívala. Nedělá mi to problém, neboť ani já nepatřím k těm vánočně nasraným... ;-)A teď, se srustajicimi dvěma zlomenými žebry, mám konečně na předvánoční válení a nicnedělání papír se štemplem! ;-DKrásné vánoce, Štěpánko!

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Šárko, tobě také krásné svátky :-)

Miluji tyhle hlášky a postřehy a snažím si je zapamatovat, protože pobaví na několikrát. Poprvé přímo na místě, podruhé, když je píšu a potřetí, když si je někdo přečte a líbí se mu. ;-)

0 0
možnosti
MV

motovidlo je nadherny slovo! diky za pripomenuti, Sarko

1 0
možnosti
MV

Stepanko... pardon, to to brzke rano!

0 0
možnosti
Foto

Vydržte s neustálým úsměvem, třeba se časem nasranost prolomí a začne se usmívat víc a víc lidí. Třeba se budou zabývat veselými a radostnými záležitostmi víc, než těmi nasralózními.

Dobrou náladu a vše nejlepší vám i všem ostatním lidem dobré vůle. :-)

1 0
možnosti
Foto

Po osobní diskuzi nad tímto článkem, jsme se s přáteli shodli, že se to i v Čechám s tím úsměvem mění k lepšímu :-)

Děkuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 524
  • Celková karma 18,28
  • Průměrná čtenost 2374x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih