Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Oba jste fajn lidi ;-)R^

...a propos, ve snu už jsem si vzlétla..:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky MIri :-)

Já se ve snech bláznivě nalítala a mám pocit, že mě to neopouští doteď ;-)

1 0
možnosti

I41v71a35n 65H72r97u48b58a16n

22. 9. 2017 19:02

Milá Štěpánko, rozkošný rozhovor, oba aktéři skvělí, živá voda v zatuchlém mediálním rybníku. Díky!!!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc Ivane, to jsem ráda že jsme oba potěšili :-)

0 0
možnosti
Foto

Moc dobře se četlo...pro mě zajímavé, a tak děkuju za zprostředkovani setkání. :)

2 0
možnosti
Foto

Díky Radko, je to v té záplavě politických a negativních zpráv bonbónek pro fajnšmekry :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS