Diskuse

Pamlsek ...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Co se v mládí naučíš... Tak nevím, jestli bych tu ještě byl... ;-)

1 0
možnosti
Foto

:) mám jednu černobílou fotku, kde sedím v takových těch těžkých tepláčkách s kotětem na klíně na kamenných schodech - trochu mezi slepičincema - a poblíž kastrol s tím, o čem je tu řeč. Takovéhle vzpomínky milujuR^:-) a zdravím

1 0
možnosti
Foto

Jo, ty tepláčky jsem měla taky a nejlepší byly, když se nacucaly po brouzdání v louži ;-D

Díky.

1 0
možnosti
Foto

Pěkné vzpomínky, ocitla jsem se najednou na naší zahrádce, uprostřed všeho toho dění a usmívající maminkou.R^;-)

2 0
možnosti
Foto

Díky, také ráda podobné texty čtu.

0 0
možnosti
OU
RE

R^ Chodil jsem jednou krmit kamarádce kočky, když byla na dovolené a měla tam pro ně dvě velké kočičí konzervy "Kuřecí kousky v rosolu" Jednu jsem otevřel, chtě nasypat těm mňoukajícím nenasytům a omámila mě lahodná vůně - a stejná byla i chuť. Jedna konzerva nakonec "zařvala" a kočičky se musely spokojit jen s jednou:-)

2 0
možnosti
Foto

... o různých "zařváních" co se týká nějakého sežrání se dají napsat romány ;-)

Ale jsou to hezké, byť z konzervativního pohledu, zvrácené požitky ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 523
  • Celková karma 18,68
  • Průměrná čtenost 2379x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih