Diskuse

Do foroty ...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D;-Du nás se do foroty kupovaly ručníky, ložní povlečení a ubrusy-dodnes z toho čerpámR^

0 0
možnosti
Foto

systém do forotry u nás bezpečně plnil kdejaké volné místo:-)

2 0
možnosti
Foto

No, faktem je, že když něco schovám ve smyslu, že by se to mohlo hodit, to fakt obtížně najdu, pokud vůbec. Zato si ale pamatuji, kdy jsem vyhodil něco, co jsem mohl potřebovat. Není to divné?

2 0
možnosti

Taky jsme si jeden rok nekoupili brambory na uskladnění do sklepa. Byla to chyba. Zjistila jsem, že ty krásné, které mají v marketech pořád, stojí za ... nic. Není nad to, koupit si zásobu brambor přímo od farmáře, mít je kdykoli ku použití a nemuset myslet na to, že je budu potřebovat a včas koupit. Kromě toho brambory mají své stálé místo.

Jinak souhlas a připojila jsem i karmu, Štěpánko!:-)

1 0
možnosti
Foto

A tak si nic do foroty neschovávám.

;o)

Schovávám to totiž pro strýčka Příhodu.

(A tu karmu ode mne si schovej kam chceš!)

3 0
možnosti
  • Počet článků 523
  • Celková karma 18,68
  • Průměrná čtenost 2379x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih