Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, hřbitovy....

Dušičky....každý máme na hřbitově někoho, nebo budeme mít...nemám ráda neupravené hroby, proto taky žádný nechci.....rozsypat tam, ve větru u moře...to by se mi líbilo. Vaše fotky zvěčnily krásné koberce z listí, náhrobní kameny.....celou tu velebnou atmosféru.....super i barevně R^ R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji.

Mým přáním je poletovat ve větru, rozprášit... Ale né na vsypové loučce, ale na nějakém místě s vyhlídkou, které jsem si ještě nevybrala. :-)

0 0
možnosti
Foto

no byl jsem taky dušičkovej.:-)

1 0
možnosti
Foto

Spálit a rozsypat...žádný hrob nechcu :)

1 0
možnosti
Foto

Vnímám to osobně stejně, Nechci do hlíny nebo kastlíku ani v urně ;-)

1 0
možnosti
Foto

Na tohle mám moc velké zábrany. Hřbitovy ve mně vyvolávají cosi mezi úctou a děsem. Už od doby, kdy mi došel jejich účel. Takže je nefotím. VámR^

1 0
možnosti
Foto

Také jsem mívala zábrany, než jsem se přestala bát smrti. Patří k životu a hezká pietní místa též. :-)

0 0
možnosti
Foto

Kolikrát tam jdu a spěchám, vnitřní povinnost, výročí, nebo jen tak... už tam člověk dlouho nebyl... pourovnat a dát kytku. Vystoupám na kole, nebo dojdu notný kus pěšky, chvat, spěch... a vstoupím. A stane se kouzlo jinakosti. Najednou klid, zůstanu tu pomalu popocházet, prohlížím si náhrobky... a nespěchám, nepotřebuje se spěchat. ticho:-)krásné fotky

2 0
možnosti
Foto

Díky.

Od té doby, co si minimálně říkám, že něco musím, zdá se mi svět mnohem příjemnější :-)

1 0
možnosti
Foto

O82t29t49o 37Č33e24r43n61ý

15. 11. 2016 19:41

Podzim, spadané listí, jakýsi předspánek tu atmosféru hřbitova podtrhuje. Hezké, trochu zádumčivé, ale jak jinak ne hřbitově.

3 0
možnosti
Foto

Mám ráda každé roční období i na hřbitovech. :-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS