Diskuse

Émh ...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

děkuji ... dnes jsem objevil http://www.jananas.cz a tohle Éhm mi jen potvrdilo - jak jsem si bobře, bodře, ... tedy dobře vyvral

1 0
možnosti
Foto

Taky nesnáším, když někdo trpí diagnózou "neví, co chce".;-) I když nedávno jsem takhle zdržovala, protože v oné restauraci neměli vyznačená ani oddělená jídla bez masa a musela jsem všechno studovat detailně.:-/ (Mamka zdržovala taky, zapomněla si brýle a nemohla to přečíst.)

1 0
možnosti
Foto

Někdy ani při veškeré snaze to rychle prostě nejde ;-)

Když text nepřečtu nechám si předčítat ;-)

1 0
možnosti

Taky nemusím "vahavé střelce", co se výběru týká. A to jak doma, když něco nabízím, a nebo při nakupování, zejména potravin Co teď ubylo sámoškami, je moje oblíbená kategorie "zdržovačka". Když se kupovalo u pultu, paní (nejčastěji věk kolem 50) stála frontu, a když na ní přišla řada, začala přemýšlet, cože by tak koupila. A když bylo konečně vybráno a vyřčena cena nákupu, začala hledat ve velké tašce peněženku!:-))

A doma mám velmi ráda, když se zeptám: chceš kávu nebo čaj? A odpověď zní: ano. :-))))))))))

Takže úplně chápu, jak jste to s jídlem vyřešila!:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, pultový prodej je kapitola sama o sobě ;-D. Ač téměř vymizel, stále se najdou situace přímo ukázkové ;-)

1 0
možnosti
Foto

S jidlem to byva slozite protoze clovek by snedl VSECHNO. Vyber kachlicek,nabytku nebo bot, to je pro me otazka okamziku. To i muzi zvykli na vahavost svych zen cumi ;-D

1 0
možnosti
Foto

Všechno úplně ne ;-). Mám to naopak - jídlo vybírám rychle, kachličky ... pomalu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 523
  • Celková karma 18,68
  • Průměrná čtenost 2379x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih