Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Čas od času taky smlouvám ;) Kdybych se spokojil s každým "Ne!", co jsem slyšel...

1 0
možnosti
Foto

;-D ... jsou situace, kdy má smlouvání své místo ... ;-)

1 0
možnosti
RJ

R52a66d44e93k 35J85a19r47o73š

18. 8. 2016 13:26

Noblesní člověk nesmlouvá...

6 1
možnosti
Foto

Také je mi milejší nesmlouvání. Buď to chci nebo ne a záleží na prodavači, když vidí, že se člověk rozmýšlí, jestli mu sám nabídne slevu, aby ho ponoukl ke koupi ...

0 0
možnosti
JR

J18a59r72a 70R46a80n25k

18. 8. 2016 0:58

Smluvat se skutecne da vsude.....na rebate se muzete zeptat v nejlepsich obchodech v Singapouru, nebo NY:-), jde jen o linou pusu:-)

3 0
možnosti
Foto

Z mé zkušenosti jsem viděla smlouvání opravdu všude, i v takových situacích, že mi bylo stydno i za toho cizího člověka.

I když uznávám, že na arabském tržišti je to norma a nesmlouvající je za exota ;-D

0 0
možnosti
Foto

Musel jsem Ti Štěpánko dát R^, usmlouvala jsi mne;-D.V

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS